13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Cure

Geïnteresseerde in upgrade-setje voor de MacBook?

Ik weet dat het eigenlijk niet de plaats is voor advertenties, maar eind vorige week is mijn nieuwe MacBook binnen gekomen welke ik direct heb ge-upgrade met meer geheugen en een grotere harde schijf. Nu heb ik dus het volgende (totaal niet gebruikt, nieuwstaat dus) liggen:

Seagate Momentus 5400.3 120GB

2 x 512mb DDR2 667mhz

Nieuwprijzen zijn voor de harde schijf € 70 en het geheugen € 65 (laagste prijzen via tweakers/pricewatch).

Voor een leuk bod (hint; helft van nieuwprijs is o.k.) wil ik iemand die een wat minder bedeelde MacBook heeft verblijden!

Laat wat weten via PM of [email protected]

Inactief
    Anoniem

Volgens mij mag dit hier niet. Of wel?

Je kan ook naar http://www.tweedehandsmac.nl gaan. Misschien heb je daar meer succes.

Bijdrager
    Cure
    ”MacApp”

Volgens mij mag dit hier niet. Of wel?

Je kan ook naar http://www.tweedehandsmac.nl gaan. Misschien heb je daar meer succes.

Zoals ik zei is het misschien niet de juiste plaats, maar ik dacht dit is wel de beste plaats om misschien iemand gelukkig te maken voor met nieuwe onderdelen voor een leuk prijsje:)

Bijdrager
    Daan86

Als je iemand gelukkig wilt maken geef ze dan gratis weg. Het aanbieden van spullen voor geld is niet toegestaan hier denk ik!

Bijdrager
    acb

Ik heb mijn macbook in de winkel laten upgraden naar 2gig, heb die 2x 512 latjes daar lekker achter gelaten, je kan er verder toch geen drol mee doen….

Moderator
    unSOUND
    ”Cure”

Ik weet dat het eigenlijk niet de plaats is voor advertenties

Plaats ze dan ook niet.

Bijdrager
    Speedooo

Ik ben geintresseerd om mijn macbook naar 2 gig te upgraden. Maar dan kijk ik zo op de website en dan staat er: ur 360,00

Apple Memory Module – 2GB 667MHz DDR2 (PC2-5300) 2x1GB SO-DIMM
    Verzendklaar: 24hrs
    Gratis geleverd

Is dat echt zoveel? voor 2 x 1 gig of is het bij de apple center goedkoper? Want ik zoch zo op het forum en stond er rond de 180 euro

Bijdrager
    Debby

Hallo,

Ik heb net ook 2x1GB RAM gestoken in men macbook maar die kun je al voor een aardig prijsje krijgen.Zo heb ik 120 euro betaald in het computerwinkeltje van het merk kingston.

Mvg

Debby

Bijdrager
    Speedooo

okay bedankt good to know :lol:

Bijdrager
    hitcher

Nog goedkoper 2Gb bij Macstuff voor EUR 90,00.

Bijdrager
    Matthiasb

Ben wel geïnteresseerd in de schijf… 40 euro goed?
    Is het makkelijk om die in de MacBook te steken?
    Is het mogelijk deze naar België te versturen?
    Is het makkelijk om overschrijvingen naar het buitenland te doen (nog nooit gedaan:o )?

Inactief
    Anoniem
    ”Matthiasb”

Is het makkelijk om overschrijvingen naar het buitenland te doen (nog nooit gedaan:o )?

Als je een IBAN-nummer gebruikt wel.

Bijdrager
    Matthiasb
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.