9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    J.

Gb verloren?

Ik heb een probleempje, ik was namelijk bezig met imovie en zat al allegou aan een bestand van over de 24 gigabyte, nadat ik het had gecomprimeerd naar een appart .mov bestand besloot ik het 24groote bestand maar weg te gooien. Prullenbak daarnaa leeggemaakt. Maar nu is het probleem, mijn macbook pro blijft zeggen dat die 24 gig ergens nog in gebruik zijn. Ale nu niet letterlijk, maar er komt geen extra gigabyte ruimte vrij. Wat moet ik nu doen om die terug te krijgen?

Bijdrager
    KarelWillem

Heb je ook daadwerkelijk IN iMovie de prullenmand geleegd?

Bijdrager
    iMaclown

Dat is het volgens mij ook, zelfde probleem ook een keer gehad. Alle Apple-programma’s hebben een eigen prullebak. Tenminste dat denk ik.

Bijdrager
    J.
    ”KarelWillem”

Heb je ook daadwerkelijk IN iMovie de prullenmand geleegd?

Jep beide prullenbakken zijn leeg.

Bijdrager
    deSpaanseRente

herstart eens. Finder kan al wel eens problemen hebben met het onmiddelijk juist weergeven van de vrije schijfruimte als je net bestanden hebt verwijderd.

Bijdrager
    J.
    ”Lord_spianoman”

herstart eens. Finder kan al wel eens problemen hebben met het onmiddelijk juist weergeven van de vrije schijfruimte als je net bestanden hebt verwijderd.

Had ik al is gedaan, maar heb het voor de zekerheid nog is gedaan, maar het probleem is er nog steeds.

Bijdrager
    Turbanus

Prullenbakken pas leegmaken als je helemaal klaar bent en je projet is gefikt. Als je hem op volle kwaliteit had gesaved als .dv, had je die altijd weer kunnen importeren.

Bijdrager
    J.
    ”Turbanus”

Prullenbakken pas leegmaken als je helemaal klaar bent en je projet is gefikt. Als je hem op volle kwaliteit had gesaved als .dv, had je die altijd weer kunnen importeren.

Ok, zal het onthouden voor in de toekomst, maar daar ben ik nu wel momenteel niks mee :S

Bijdrager
    J.

Ok, het is opgelost, Filevault heeft de ongebruikte gb uit mijn systeemmap gehaald. Allemaal terug beschikbaar dus. Toch bedankt voor ulle hulp.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.