3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    E.Rhijnsburger

Garmin Update 2009 Europe voor Nüvi

Vandaag geprobeerd de update van de Europese kaart 2009 voor de Nüvi 360T te verkrijgen na een e-mail van Garmin at-ie beschikbaar was. DVD kon niet in Nederland geleverd worden. Toen de download geprobeerd. Na betalen via de Duitse website moest ik doorklikken (“Jetzt downloaden”) maar daar kreeg ik dus “Error. This page does not exist.” Maar dus wel betaald. Mailtje naar de Europese klantenservice (in Italië, zo te zien) gestuurd dat ik mijn geld terug wilde (80 euro). Uiterst vervelend. Waarschuwing voor OMT’ers dus? Heeft iemand toevallig een oplossing hoe wel te handelen? Oja ik heb Mozilla Firefox gebruikt op mijn Intel iMac van 1 jaar oud met Leopard 5.5 dus daar zal het niet aan liggen?

Bijdrager
    Star65

Is het voor de Nüvi de 2009 NT versie?
    Dan kan ik het kaartmateriaal (mac versie) voor je verzorgen, maar je moet zelf een unlock code hebben.

Bijdrager
    E.Rhijnsburger

Is al opgelost. Een kwartier later krijg je een e-mail met een link waar je wel mee kunt downloaden. Staat dus niet vermeld als je het koopt. Vrij onduidelijk. Ook het installeren is vrij onduidelijk. De Nederlandse stem is weg; via veel gezoek kan je die via een tweede download van WebUpdater (1e bij gekochte kaart gaat niet goed) weer installeren.
    Hele dag mee bezig geweest tussen het optuigen van de Kerstboom door.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.