6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    fweijers

Garmin etrex legend hcx wordt niet herkend

Ik heb de laatste versie van Garmin Base Camp geinstalleerd, maar mijn mac herkent de GPS unit niet.
    Iemand hier ervaring mee?

Ik hoor wel een piep uit de GPS komen zodra ik de USB kabel aansluit, maar zie verder niets op de mac in finder, of in Base Camp (no device).

Bijdrager
    fweijers

PS OSX 10.7

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Topic hoort niet thuis in subforum One More Thing, wat alleen gebruikt dient te worden in relatie met deze site of podcast van OMT. Daarom heb ik het verplaatst naar dit subforum.
    Daarnaast kan je je eigen post bewerken door boven je avatar te hangen met je cursor, klik het driehoekje open en kies voor Bewerk. Op die manier hoef je niet nog een post aan te maken om een enkel regeltje apart te vermelden.[/mod]

Bijdrager
    r.heijma

Heb je Communicator Plugin geïnstalleerd. En het kan even duren voordat je GPS zover is dat hij de verbinding opzet. Bij mijn Colorado gaat er toch wel een minuutje overheen. Alle tracks worden namelijk naar gps-formaat (XML) omgezet.

Bijdrager
    fweijers

Ja ik heb de Communicator plugin geinstalleerd. Ik krijg echter steeds de volgende melding:

Communicator Plugin is properly installed and up to date.
    Garmin GPS device is NOT detected. To complete test, connect device and refresh page. If a Garmin device is connected and you’re still having problems, download and install the latest Garmin USB drivers.

Die opmerking over het updaten van USB drivers geldt niet voor MAC, voor zover ik weet.

Bijdrager
    r.heijma

Misschien tijd om Garmin support een mailtje te dichten?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.