18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Anoniem

Garantie Sennheiser PMX60

Hallo,
    Een tijdje geleden begon mijn Sennheiser PMX 60 alleen meer geluid te geven aan de linkerkant. (Nog ook wel een beetje aan de rechterkant, maar heel stil)
    Heel vervelend, maar aangezien ik 2 jaar garantie heb, zou ik een nieuwe moeten kunnen krijgen…
    Heeft iemand ervaring met de garantieservice van sennheiser koptelefoon’s?

Bedankt.

Bijdrager
    mcician

Ik heb eens een probleem gehad met een headphone, binnengedaan bij de dealer en ze hebben dat stuk hersteld zonder kosten.
    Zou dus geen probleem mogen zijn.

Anoniem
    ”mcician”

Ik heb eens een probleem gehad met een headphone, binnengedaan bij de dealer en ze hebben dat stuk hersteld zonder kosten.
    Zou dus geen probleem mogen zijn.

Ok, maar je weet niet of je hem kan laten ophalen ofzo?

Bijdrager
    t.leffers

Een ophaalservice lijkt me voor een koptelfoontje van ongeveer 40 euro toch een beetje hooggegrepen hoor.

Anoniem
    ”t.leffers”

Een ophaalservice lijkt me voor een koptelfoontje van ongeveer 40 euro toch een beetje hooggegrepen hoor.

Apple heeft ook een ophaal service voor hun koptelefoontjes :innocent:

Bijdrager
    mcician

ik ken jouw model niet, bij mij ging gaat het over een HD590.

En ik heb hem rechtstreeks binnengedaan bij de dealer. Dat lijkt me toch het handigste ?

Anoniem

Ja tuurlijk, maar het is namelijk nogal ver… :(
    Bedankt, ga binnenkoort eens binnengaan bij de dealer…

Bijdrager
    noxius

uhm slot? Dit is immers een macforum:p

(grapje)

Bijdrager
    Daan86

Sluiten is aan de moderators, niet aan andere leden die het nogal fijn vinden om te zeuren voor een zogenaamd slotje.

Bah

Bijdrager
    mcician
    ”Daan86″

Sluiten is aan de moderators, niet aan andere leden die het nogal fijn vinden om te zeuren voor een zogenaamd slotje.

Bah

volledig mee eens, loop eens door de historie van die poster en je komt snel tot de conclusie dat hij meer dan eens voorkomt in “zogenaamde” niet mac gerelateerde vragen …

beetje verziekte boel soms, ik dacht dat een forum bestond om mensen te helpen, niet om steeds te liggen zeuren over slotjes en andere bazaar !

Bijdrager
    LEXY

Voor veel mensen is het forum een manier om hun frustraties kwijt te kunnen… :barbu:

Bijdrager
    noxius

volledig mee eens, loop eens door de historie van die poster en je komt snel tot de conclusie dat hij meer dan eens voorkomt in “zogenaamde” niet mac gerelateerde vragen!

Uhm.. explain? Ik maakte maar een grapje.. hense [grapje]

Bijdrager
    macpro

Dat je twee jaar garantie hebt wil niet zeggen dat je binnen die twee jaar automatisch een nieuwe koptelefoon krijgt.
    Dat is aan de leverancier om te beslissen. Niet aan jou of aan ons.
    Verder kunnen wij absoluut niet vertellen wat jouw leverancier gaat doen, want die kennen wij niet eens.
    Dus wees eens niet zo lui (want zo kom je echt over met jouw post) en neem zelf contact op met je leverancier. En niet via de telefoon maar ga er gewoon even naar toe en leg het probleem uit.
    Samen zullen jullie er wel uit komen.

Anoniem
    ”macpro”

Dus wees eens niet zo lui (want zo kom je echt over met jouw post) en neem zelf contact op met je leverancier. En niet via de telefoon maar ga er gewoon even naar toe en leg het probleem uit.
    Samen zullen jullie er wel uit komen.

Ow ow, niet zo snel.
    Als je even verder las dan zag je dat ik ongeveer 60 km van de winkel woon.
    En trouwens dit was een serieuze vraag, ik vroeg ofdat iemand ervaring heeft met de garantieprocedure van Sennheiser.
    Niet dat iedereen begint te zagen om een slotje !

En trouwens bedankt dat je me lui vind.

(Bedankt voor de serieuze antwoorden, en wegens offtopic gebrabel mag deze dicht :x )
    Nu begin ik er echt over te denken om naar MacWereld te gaan….

Bijdrager
    MarcelK
    ”iWordfreak”

(Bedankt voor de serieuze antwoorden, en wegens offtopic gebrabel mag deze dicht :x )

Het offtopic ‘gebrabel’ is geen reden om iets dicht te zetten. Meer een reden om te vragen of iedereen ontopic wil blijven.

”iWordfreak”

Nu begin ik er echt over te denken om naar MacWereld te gaan….

Doe ze de groeten :D

Bijdrager
    mcician

effe ontopic …

ik zie dat je van avelgem bent, anders moet je eens effe kijken op goudengids.be … er blijkt in kortrijk een sennheiser dealer te zitten. Anders moet je die eens bellen, misschien kan hij je wel verder uit de nood helpen !

Anoniem
    ”mcician”

effe ontopic …

ik zie dat je van avelgem bent, anders moet je eens effe kijken op goudengids.be … er blijkt in kortrijk een sennheiser dealer te zitten. Anders moet je die eens bellen, misschien kan hij je wel verder uit de nood helpen !

Ben er deze nammidag naartoe gegaan, de verkoper zij dat hij bij de fnac(waar ik hem kocht) wel vervangen zou worden.

Alleen die rekening vinden …:x

Bijdrager
    mcician

steeds je facturen bij de hand houden … die kunnen dus van pas komen later !

ik heb een farde met al de facturen van mijn electro spullen bij elkaar, dit om vodden te vermijden.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.