5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Teigetje16

Garantie

Heey allemaal!

Ik heb net ff gebeld met apple store en als je student bent en je wilt de standaard garantie verlengen van 1 naar 3 jaar, hebben ze iets voor je! Normaal kost apple care protection plan zo’n 320 euro (voor studenten 250) en dan heb je helpdesk en reparatieservice…. Als student zijnde kun je er ook voor kiezen om alleen de reparatieservice te verlengen en dat kost dan 140 euro….mss een tip! (Wel alleen als je je Mac telefonisch besteld bij apple store en je moet het er wel gelijk bij aanvragen.)

Het hielp mij wel bij mijn beslissing voor extra garantie!:D :D :D :D :D :D

Bijdrager
    Kryptonate

Handig om te weten, was toch al van plan er telefonisch een te bestellen, maar wist dit niet. Bedankt:)

Bijdrager
    Teigetje16

Graag gedaan, ik vond het ook wel even een must om het op het forum te zetten….ik vond 250 wel duur en ik zat te twijfelen wel/niet maar nu ik weet dat je dit kunt kiezen, dan weet ik zeker dat ik het wel ga doen:D

Bijdrager
    Kryptonate

Wel een kleine opmerking, hoeveel je moet betalen hangt af van het product dat je koopt. Bij de iMac 20″ is Applecare voor 219 euro te krijgen in België (209 in NL) voor gewone consumenten en voor 182 euro in België voor studenten. Dus hoeveel de korting waar jij over spreekt bij de iMac 20″ bedraagt weet ik niet. (ben namelijk deze van plan :))

Bijdrager
    Teigetje16

Ow ok goed dat je het zegt…nee ben zelf van plan een Macbook te kopen en ik denk dat alle notebooks dezelfde korting krijgen, maar van de Imacs weet ik het niet…Je kunt gewoon gratis bellen met de klantenservice van Apple, dan hoor je het snel genoeg:D Het zijn best vriendelijke lui haha;)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.