2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    Mc Fountain

Garageband weigert installatie

Op mijn Mac stond een oudere versie van Garageband. Die heb ik ondertussen met “AppCleaner” volledig verwijderd omwille van onderstaand probleem met de installatie van Garageband. Hopend dat het hielp maar:(

Ik heb de laatste versie van de AppStore gedownload, er staat nu een icoon van 1,15 Gb, versie 10.1 in mijn programmamap. Als ik op het icoon dubbelklik om het programma te openen krijg ik de volgende melding:
    “Dank u voor het downloaden van Garageband uit de Mac App Store. Garageband is bezig met het downloaden van een essentiĆ«le verzameling geluiden en loops. Bij een normale breedbandverbinding kan dit een uur duren. Tijdens het downloaden kunt u meer over garageband te weten komen door op het symbool hieronder te klikken.”

Ogenblikkelijk krijg ik daarboven een nieuw venster met de volgende mededeling:
    “GarageBand kan de nieuwe geluiden niet installeren. Download en installeer ze opnieuw door Garageband te sluiten en weer te openen.”

Ik heb dit geprobeerd maar krijg elke keer opnieuw de zelfde mededeling. Verder raakt de installatie niet.

Omwille van dit berichtenvenster is het onmogelijk om op het symbool te klikken. Als ik het berichtenvenster sluit verdwijnt ook het onderliggende infovenster.

Mijn vraag is: Hoe kan ik Garageband installeren?

Bijdrager
    Mc Fountain

Misschien nog dit voor de volledigheid:
    Systeemversie: OS X 10.10.5 (14F27)
    Kernelversie: Darwin 14.5.0

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.