3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    iAgree

Garageband en geluiden toevoegen, wat kan wel en wat niet?

Hoi daar , ik probeer eens wat in elkaar te zetten met garageband en na wat standaard geluiden en loops te hebben gebruikt dacht ik, leuk ik ga zelf wat geluidjes toevoegen.
    Dus ik haal wat sounds van het internet en sla die op als qt files oftewel .mov files.
    En dacht die gooi ik wel even op de tracks maar nee hoor, zo werkt dat dus niet.
    Nu is dus de vraag, kan ik zelf geluiden toe voegen en die als een soort loopje op een track gebruiken, en zijn er nog beperkingen aan wat wel en wat niet kan qua formaten ?

Even een voorbeeldje nog, ik heb een lachje van scooby doo en dat wil ik in een nummer gebruiken hoe doe ik dat, in de help , zag ik het niet en ook zoeken binnen macosx,gaf geen soulaas.

Iemand die hier iets zinnings over kan zeggen ?

Bijdrager
    iAgree

Is het te warm of weet gewoon niemand dit, of vind men het de domste vraag van deze week misschien ? 63 keer bekeken 0 antwoorden :?

Bijdrager
    smandersloot

Ik heb dat probleem ook wel ’s gehad met een .mov die met een freeware encoder was gemaakt, maar in principe is het gewoon vanuit een map slepen naar een track tot je een groen plusje ziet. Ik heb het net nog even geprobeerd met mp3 en een door QT Pro aangemaakte mov en dat werkte prima.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.