9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    af

Garageband 06 installatie werkt niet!

Ik probeer hele tijd garageband 06 te installeren, tot het installatie gaat het goed en dan druk ik op werkbij, komt steeds de tekst: Voer de installatie opnieuw uit. En dat doe ik maar het werkt niet?! Al die andere 06 softwares lukte het me om te installeren behalve deze? Heb een laatste generatie iBook G4 dus ligt niet aan de hardware…

Bijdrager
    DK master

Heb je het wel allemaal legaal?:)

Bijdrager
    bvds

Daar mis je toch niks mee MAGIX had 5 jaar geleden al meer mogelijkheden dikke prul.

Bijdrager
    af
    ”DK

Heb je het wel allemaal legaal?:)

Wat heeft dat met mijn vraag eigenlijk te maken? :roll:

”bvds”

Daar mis je toch niks mee MAGIX had 5 jaar geleden al meer mogelijkheden dikke prul.

Podcasting met magix van 5 jaar gelede? dacht het niet…

Bijdrager
    mgmheck

Illegaal verkregen software staat nou niet per se bekend om haar vlekkeloze installatie en werking. Het heeft dus alles met je vraag te maken.:wink:

Bijdrager
    af
    ”mgmheck”

Illegaal verkregen software staat nou niet per se bekend om haar vlekkeloze installatie en werking. Het heeft dus alles met je vraag te maken.:wink:

Nee hoor.. wat je nu zegt klopt geen reet van :) ik weet niet wat jij download maar hier zijn ze altijd goed… Back 2 the point, ilife 06 is legaal hiero..

Bijdrager
    a la Mac

Illegaal = diefstal !

Bijdrager
    Esquare
    ”af”

Ik probeer hele tijd garageband 06 te installeren, tot het installatie gaat het goed en dan druk ik op werkbij, komt steeds de tekst: Voer de installatie opnieuw uit.

Dat betekent dat je al een eerdere versie van Garageband op je schijf hebt staan? Al eens geprobeerd om die helemaal te verwijderen?

Bijdrager
    deSpaanseRente
    ”af”
    ”mgmheck”

Nee hoor.. wat je nu zegt klopt geen reet van :) ik weet niet wat jij download maar hier zijn ze altijd goed… Back 2 the point, ilife 06 is legaal hiero..

Illegaal = diefstal !

ahum. Is dit nu “posten om te posten” of wat voor nut had dit nu eigenlijk.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.