13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    Leo

garage band muziek importeren

halo
    hoe kan ik in garageband muziek die ik op mijn itunes playlist staan heb of die gewoon op mijn computer staan importeren zodat ik ze in een liedje kan invoegen.
    of is da nie mogelijk

Leo

Bijdrager
    Panthertje

Je kunt in GB geen mp3 formaat gebruiken alleen AIFF.

Sommige mp3tjes kun je wel gebruiken en worden dan alsnog geconferteerd naar AIFF, andere moet je eerst zelf doen.

Bijdrager
    Leo

aah merci
    kdacht al dat da nie lukte kga nu ne keer probere tzal misschien beter gaan
    leo

Bijdrager
    Leo

ma in .aiff luktet ook niet
    dan vraagt hij wat is dat voor bestand

leo

Bijdrager
    Panthertje
    ”Leo”

ma in .aiff luktet ook niet
    dan vraagt hij wat is dat voor bestand

leo

Vreemd, doe niets anders en heb al menig nummers zo gedaan.

Bijdrager
    Leo

maar ondertussen lukt het al
    bedankt:D
    leo

Bijdrager
    NielsNz

Wel vreemd dat apple het AAC-format zo promoot en vervolgens kun je dit niet in hun nieuwste muziek-programma gebruiken. Hoe maak ik dan van mijn AAC formats een AIFF?

Bijdrager
    June
    ”NielsNz”

Wel vreemd dat apple het AAC-format zo promoot en vervolgens kun je dit niet in hun nieuwste muziek-programma gebruiken. Hoe maak ik dan van mijn AAC formats een AIFF?

precies dat zou ik ook willen weten hoe je zelf gemaakte loops in GB kan importeren. want hiero pikt GB het niet:evil:

Bijdrager
    Leo

ma kweet nie ofda da nen omweg is of nie maar ik doe het zo
    ik open het liedje in een audio programma waarmee je het liedje kunt saven in AIFF formaat (bij mij peak 3.2) en dan File -> Save As en in AIFF formaat saven

Wel vreemd dat apple het AAC-format zo promoot en vervolgens kun je dit niet in hun nieuwste muziek-programma gebruiken.

ja tis inderdaad wel vreemd

Bijdrager
    Sad
    ”NielsNz”

Dat is logisch want als je van een AAC een AIFF maakt heb je geen copy-protection meer. Dan zou je wel heel makkelijk een iTunes liedje in AAC formaat kunnen kopen en vervolgens een AIFF van maken, en hopla! Illegaal kopieren zonder copy protection.

Bijdrager
    Leo

spijtig da ze da doen ma daar zit wat achter, veel zelfs wantek ksnappet zelf

leo

Bijdrager
    Sad
    ”Leo”

spijtig da ze da doen ma daar zit wat achter, veel zelfs wantek ksnappet zelf

leo

Bedoelt u:

Spijtig dat ze dat doen maar daar zit wat achter, veel zelfs want ik snap het zelfs?

Bijdrager
    Leo

ja dat bedoelde ik
    sorry voor het slecht schrift
    Leo

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.