3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    fje89

Garage Band Iphone SE

Dag beste mensen,

Na heel lang heb ik nu eindelijk mijn eerste Iphone gekocht. Het is de Iphone SE. Ontzettend blij mee!
    Ik had een vraagje. Ik wil graag Garage Band downloaden voor op mijn Iphone. Nu lees ik overal dat dat gratis is omdat ik hem later dan 2013 heb gekocht. Als ik Garage Band opzoek in de App Store dan kost die 4,99. Hoe kan ik deze gratis verkrijgen?
    (Mijn Apple ID is al heel oud, 8 jaar geleden aangemaakt)

Alvast bedankt!

(mochten er mensen zijn die nog andere tips hebben over welke app’s ik so wie so moet hebben op mijn goednieuwe iphone, alle tips zijn welkom, wil hem graag intersief gaan gebruiken)

Bijdrager
    SunKeeper

De app zelf is gratis, alleen als je alle instrumenten ook wilt gebruiken is een aankoop verplicht.
    Mogelijk geldt bovenstaande alleen voor de Mac en is de app voor iOS altijd betaald. Ik kan dat niet zien omdat de iOS-app bij mij wel gratis is.
    Ik heb echter al langer geleden een nieuwe iPhone gekocht.

Dat apps aanraden van anderen ben ik niet zo’n fan van. Dan staat straks jouw iPhone bomvol met apps die anderen leuk vinden en je zelf nog amper één keer geopend hebt.

Kijk gewoon welke functionaliteit je zelf belangrijk vindt en zoek daar de juiste app voor.

Bijdrager
    Niels

https://support.apple.com/nl-nl/HT202794

En anders even contact opnemen met Apple Support;)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.