7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Tuur Tisseghem

Gaming Muis

Beste,

Ik zou een Gaming muis kopen voor mijn iMac!
    Maar als ik op internet en in de mediamarkt kijk staat er op de doos Compitable with Windows.
    En geen Compitable with Mac !
    Is dit een probleem?

Dank

Bijdrager
    FloorvN

De muis werkt echter wel gewoon prima op OSX
    Echter is de kans groot aanwezig dat bepaalde gaming knoppen op de muis, en de Logitech gaming software niet beschikbaar is voor OSX, enkel voor Windows !

Mocht je ook het beste willen gamen dan zou je bijv. Windows moeten installeren via Bootcamp, en daar kan je dan ook volledig alle software installeren die bij je muis hoort..

Bijdrager
    Tuur Tisseghem

Bedankt voor de reactie!

Bijdrager
    FloorvN

die tool kende ik nog niet, daar heb ik ook wat aan dank je !:)

Bijdrager
    LighScan

Sommige muizen werken prima met OSX, vooral diegene die door de fabrikant volledig ondersteund zijn met hun eigen software.

Een voorbeeld hiervan is Razer. Vrijwel al hun muizen werken samen met de Mac en zij ontwikkelen daar ook software voor.
    Een ander voorbeeld is Logitech. Ook zij hebben redelijk wat muizen die prima op de Mac werken en ook hun eigen software hebben.

Gewoon goed op de doos kijken en niet enkel 1 muis vastnemen, maar vergelijken met andere in de winkel.:-)

Bijdrager
    Brainy

In tegenstelling tot wat sommige roepen zijn alle muizen en toetsenborden van Logitech geschikt voor Mac, dus ook de gaming muizen. Via support kan je gewoon de software downloaden waarmee je de knoppen instelt.

Bijdrager
    Ostinato

Ik zweer bij mijn Razer Deathadder, hoewel de Razer-software (voor de Mac in ieder geval) niet geweldig is.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.