5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Nielso

Games zowel voor de PC als de Apple (Zelfde installatie CD)

Ik weet dat er games zijn die zowel op de PC als de Mac gespeeld kunnen worden. De installatie bestanden staan op dezelfde cd. Football Manager 2007 is hier een goed voorbeeld van. Nu wil ik graag weten of een lijst is met games die zowel op de PC te installeren zijn als op de Mac.

Ik heb het niet over gebruik van emulators of de toepassing van bootcamp.

Wie kan mij helpen.

Bijdrager
    jorugu

vrijwel alle games van Blizzard zijn uitwisselbaar. Voor de oudere games moet je wel even op Blizzard’s website een OSX installatieding downloaden, aangezien de versie op de CD alleen voor OS9 geschikt is. Het gaat dus om alle versies van Diablo, Warcraft en Starcraft.

Bijdrager
    menu

Quake 1, 2 en 3 kan je de execuable van downloaden en de datafiles van de windows cd halen

Bijdrager
    Ri.Co

simcity 2000 heb ik ook ooit nog met windows cd geïnstaleerd maar dat is mss een iets te oud spel:P

en blizzard games ( world of warcraft :P) kan je ook spelen op privé servers als je niet wil betalen maar daar zitten meestal nogal veel bugs etc. in

ps. waarom wil je zo graag games waar je met 1 cd op 2 systemen kan installeren ?

Bijdrager
    macmickey2

Volgens mij vanaf Myst II zijn ze allemaal (t/m 5) op hybride dragers uitgebracht.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.