25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    Macmaniak

Games voor Mac OSX

Tot mijn verbazing ontdekte ik dat Prince Of Persia: The Two Thrones ook een versie voor OSX heeft.
    Nooit geweten, al moet ik bekennen dat ik vaak gezocht hebt naar moderne games voor Mac OSX.

Weten jullie meer (moderne) games op te noemen?

Moderator
    unSOUND

We hebben zelfs een heel apart subforum voor Games… Waarom post je dit dan in het Algemene gedeelte ?

En verder: http://www.macka.nl

Bijdrager
    Macmaniak

ja stom.

Moderator
    Poezenbeest

Inmiddels dus verplaatst… De algemene opmerking is dat EA ergens in 2007 heeft aangekondigd de meeste van haar nieuw uit te brengen titels ook op OSX uit te brengen… Dus er zou onderhand wel het een en ander moeten zijn voor de Mac…

Bijdrager
    jafd01

World of Warcraft !

Bijdrager
    sypie

Ik zeg: Call of Duty 4.

Bijdrager
    sven-

Ja, en natuurlijk blijft Call of Duty 2 ook nog leuk.

Bijdrager
    GrizzDesign

EA:
    Sim City
    The Sims

Command and Conquer: The Generals
    Command and Conquer: Red Alert (??)

En niet vergeten dat op een Mac alles werkt he ? Ook windows spellen werken tegenwoordig native en lekker vloeiend. Zeker nu Apple gemiddeld toch vaak snelleren en betere videokaarten heeft in de Pro lijn.

Bijdrager
    Kidco

Allemaal goed en wel, die games voor de Mac, maar weet er iemand waarom een spel zo duur is in vergelijking met dezelfde Windows versie van dat spel?

Bijdrager
    sven-

Ja, dat komt omdat de Mac versie veel en veel minder verkocht wordt, en als de producent nog een beetje iets wil verdienen moet de prijs hoog gehouden worden.

Bijdrager
    Brambo1978

Weet er iemand welke controller er goed werkt voor mac en windows(bootcamp)

Bijdrager
    Ezri Dax

toetsenbord en muis is onverslaanbaar met een first person shooter

toetsenbord en muis voor alle overige spellen, stuurtje is wel leuk bij een race spel

Bijdrager
    Brambo1978

ben erg gewend aan de xbox360 controller voor al mijn games, maar deze is eigenlijk voor zover ik weet alleen compattible met pc.

Bijdrager
    bartje

Red Alert ook?:o oeh

Bijdrager
    bartje

[size=9:5f169da338][Dubbel][/size:5f169da338]

Bijdrager
    Brambo1978

Weet dat het tegen het geloof van de fps in is maar ook call of duty speel ik nu liever met controller.

Bijdrager
    Jpunt

Al jaren geen spelletje aangeraakt, maar sinds ik een stel Half-Life ports (HL1, HL2, HL2e1) op demonoid tegen kwam is het toch wel weer vet:)

Bijdrager
    Jurriaan

is er ook een demo van call of duty 4 voor de mac?

Bijdrager
    TheM4inframe
    ”Jpunt”

Al jaren geen spelletje aangeraakt, maar sinds ik een stel Half-Life ports (HL1, HL2, HL2e1) op demonoid tegen kwam is het toch wel weer vet:)

HL2 ep2 bestaat ook al voor Mac :wink: voor de rest, Call of Duty 2, de rest van Half-Life, Portal is natuurlijk ook is plezant om te spelen.

Bijdrager
    Pixeldude

Call of Duty 2 is zeker nog een leuk spel om je mee te vermaken. Beetje jammer alleen dat je er nog de volle mep voor neer moet leggen (40 / 50 euries) terwijl de pc versie al lang in de buget bak ligt voor 5 / 10 euries…

Bijdrager
    boriskiss

Halo

Bijdrager
    Rickje

Flat Out 2
    Tiberium Wars
    COD 4
    FM 09
    NFS Most Wanted
    X-Plane

Bijdrager
    sven-
    ”Pixeldude”

Call of Duty 2 is zeker nog een leuk spel om je mee te vermaken. Beetje jammer alleen dat je er nog de volle mep voor neer moet leggen (40 / 50 euries) terwijl de pc versie al lang in de buget bak ligt voor 5 / 10 euries…

Alleen jammer dat je de Mac versie niet kunt spelen op een Mac met een 8xxx nVidia kaart.

Bijdrager
    Pivni Pes

Is Prince of Persia ook in Nederland te koop?
    Ik heb namelijk niet een creditcard tot mijn beschikking.

Bijdrager
    hansilan

je hebt gta san andreas, need for speed most wanted (wel illegale cider ports)

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.