10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Emmy_02

Games op iPod

Ik heb een probleempje

Ik heb een aantal iPod-games en wil deze nu op m’n ipod zetten. De spelletjes zijn wel zichtbaar in m’n itunes-bibliotheek, maar wanneer ik ze vervolgens wil synchroniseren met m’n iPod (video 30GB – 5.5G) komt er de volgende mededeling op m’n scherm te staan:

‘Sommige games in de iTunes-bibliotheek, waaronder de game “Tetris 1.0” zijn niet naar de ipod ‘ Emmy’s ipod’ gekopieerd, omdat u niet bevoegd bent om ze op deze computer te spelen. Klik hieronder voor een lijst met bestanden die niet kunnen worden gekopieerd.’

Iemand enig idee hoe ik de games toch kan kopieeren naar m’n iPod?

Alvast bedankt voor je reactie!!

(en ja, ik ben nieuw hier)

Bijdrager
    mvdbent

KOPEN

Bijdrager
    Sentitel

Heb je de computer gemachtigd in itunes?

Bijdrager
    buxx

De spelletjes zijn gekocht door iemand met een andere Apple ID, dan waarmee je op iTunes zit.

Bijdrager
    dennisdijk87

volgens mij moet je dubbelklikken voor windows.. sorry voor de mac weet ik het niet op het spelletje, en dan gaat hij hem machtigen. waarna hij op je iPod gezet kan worden

Bijdrager
    Emmy_02

Bedankt voor jullie reactie. Iemand anders kwam inderdaad met de spelletjes aanzetten (heb ze dus niet zelf in de iTunes-store gekocht). En dat zal dan wel het probleem zijn.

Hartelijk bedankt voor de reacties!

Bijdrager
    Steff

De spellentjes zijn idd zeer zeer goed beveiligt tegen ditsoort grappen. Ik kwam een torrentfile tegen met alle 8 spellen, gedownload, geinstalleerd, maar niet werken.
    En uit pure willigheid toch maar tetris gekocht. Want de prijs valt echt mee voor wat je krijgt!

Bijdrager
    patricknano

Ik wist helemaal niet dat je spelletjes kon kopen voor je iPod, kan het ook voor de ipod nano?
    Neemt zoiets veel ruimte in?

Bijdrager
    @iMen

nee, het is alleen voor de iPod video. Of het veel ruimte in neemt zal denk ik wel meevallen.

Bijdrager
    Sentitel

Varieert van 18 tot 50 MB per spel

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.