5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Siempie

games facebook

Hallo
    Nooit problemen met mijn mac.
    Snel ,net nog safari 5 gedownload,maar als ik games op facebook speel is ie supertraag!!
    Dacht nog dat het aan mijn server lag,ik heb pas interactieve tv aangeschaft en dat gaat ook van de snelheid af van je internet,maar als ik mijn oude laptop met windhoos aanzet,lopen de spellen op facebook als een tierelier…
    Komt dit omdat het misschien alleen voor windows geschikter is?
    Of ligt het aan mij?
    Graag hoor ik van jullie hoe of wat…
    Groetjes

Bijdrager
    JaNiintendo

O-M-F-G. Levenloos…. (Sorry hoor.)

Bijdrager
    dj bazzie wazzie

Flash draait nooit lekker op een mac. In Firefox zullen flash games ietsje beter draaien maar verwacht niet dat het zoals in windows draait. De reden hiervan weet ik niet maar zal mee te maken hebben dat de action script interpreter voor Mac veel minder goed is dan de interpreter voor Windows.

Bijdrager
    Siempie

oke dank je wel voor je reaktie.
    Kan ik misschien iets installeren waardoor het sneller gaat?

Bijdrager
    dj bazzie wazzie

Zorg dat je de laatste versie hebt van Flash. Eerdere versies waren een ramp met spelletjes en had je soms een framerate van 1. Normaal gesproken wordt elke nieuwe versie van Flash ook wel weer een beetje sneller. Echt een optie om het nu op dit moment sneller te maken weet ik niet maar dan kom je in de windows emulator terecht. Het klinkt heel erg maar Flash speler voor Windows in een virtual PC op de Mac draait beter dan in OS X zelf.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.