9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Djmichel

GameRanger… Elke keer Connection timed out… [opgelost]

Hey iedereen,

Ik heb het spel Command & Conquer Generals en ik probeer via http://www.Gamerangers.com online een game the spelen. Ik heb al een account en kan ook inloggen etc. En ik heb de nodige firewall instellingen uit staat en als ik een game join gaat alles ook van start alleen bij het werkelijk laden van het spel krijg ik een Connection time out.
    Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen of waar dit aan zou kunnen liggen?

groetjes
    michel

Bijdrager
    benj1989

heb je ooit al geprobeerd een server te joinen waar veel gamers opzitten?

Bijdrager
    Djmichel

Om heel eerlijk te zijn was dit de eerste keer. Maar als ik een room joinde en die was vol en het spel ging beginnen, dan begon mijn spel met laden en opstarten. Dat ging goed, totdat ik bij het werkelijke menu kwam…dan kreeg ik die connection timed out…:(

Bijdrager
    benj1989

ok, ik zou herproberen met andere servers, als het probleem altijd voorvalt zal er iets fout zijn bij jou

Bijdrager
    Djmichel

Ik gebruik een normale router thuis. Hoe kan ik een andere server proberen. Is dat de mac oppakken en op een andere locatie internet proberen. Wat moet ik me er bij voorstellen. En als de fout bij mijn mac ligt, welke opties kan ik dan bekijken om te zien of de poorten die ik gebruik wel open staan?

Bijdrager
    benj1989

gewoon een andere server in gameranger zelf,
    het zou kunnen dat je voor c&c poorten open moet staan hebben, dat weet ik niet,
    laat iets weten als je andere servers (in gameranger) geprobeerd hebt

Bijdrager
    Jesper
    Bijdrager
    benj1989

check ff of je ten minste versie 1.0.3,
    qua poorten enzo op je router moet je dus in principe niets veranderen volgens de site, maar je kan het altijd doen (kijk even op portforward.com om te weten hoe het moet voor jouw routertype)

Bijdrager
    Djmichel

Hey beste mensen,

Allen bedankt voor de tips en oplossingen. Het is inmiddels gelukt. De link die Jesper gaf was een duidelijke troubleshoot. Het was zo opgelost en ik kan nu eindelijk gaan genieten van een goed online potje C&C Generals.;)

Allen zeer bedankt!!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.