13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Leonvliet

Gamen via Bootcamp

Hoi allemaal,

Ik heb Windows 7 via Bootcamp op mijn mac gezet. Nu wil ik een game spelen: Batman Arkham Asylum, maar alles succesvol geinstalleerd, speciaal account voor het spel aanmaken en daarna komen de problemen. Het spel hapert alleen maar, het loopt niet ‘smooth’. Maar als ik naar de systeemvereisten krijg, zit ik boven ‘recommended’, dit heb ik bekeken via de site Canyourunit? Dus ik snap eigenlijk niet waarom het spel zo hapert en niet ‘smooth’ speelt.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en willen jullie iets duidelijker hebben zeg dat dan even in dit topic,

alvast bedankt.

Bijdrager
    brandrob

Watvoor Mac heb je?

Bijdrager
    Leonvliet

Een iMac gekocht in maart 2009, dus de Early 2009.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Heb je de BootCamp drivers al geïnstalleerd?

Bijdrager
    StudioSenay

idd, drivers geïnstalleerd en verder kan je kijken naar de resolutie en andere videoinstellingen in het spel.

Bijdrager
    Maverick9898

Ja je resolutie en je schermgrootte. Als je een 24 inch scherm hebt en dan op volle resolutie haperen heel veel spellen.

Bijdrager
    Leonvliet

De drivers installeren deed je toch gewoon via Snow leopard cd tijdens Windows erin doen en dan alles installeren? Want dat heb ik wel gedaan. Ja volgens mij kan het spel niet op lagere resolutie echt raar, heb al gezocht daarnaar maar kon niks vinden, zal nog eens kijken of het niet ergens staat.

Bijdrager
    Maverick9898

Kan je ons de volledige specs van de computer geven? Dan hebben we iets meer informatie.

Bijdrager
    Leonvliet

Hoi, ik heb een Geforce 9400 (heb op de nvidia site proberen de drivers te downloaden, dan zegt die dat als het bestand gedownload is de hardware niet klopt).
    Verder zijn dit mn specs:

Geforce 9400
    Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8135 @ 2.66GHz
    Ram 4GB
    Microsoft Windows 7 Ultimate Edition (build 7600), 64-bit (via Bootcamp, en ik heb Snow Leopard)

Moeten jullie nog meer specs?

De specs van het spel zijn trouwens:
    Minimum
    o CPU: Intel single core 3 Ghz or AMD equivalent
    o Memory: XP = 1 GB, Vista = 2GB
    o GPU: Shader Model 3 NVidia 6600 or ATI 1300 or higher

Recommended
    o CPU: Pentium D 3Ghz or AMD Athlon 64 X2 3800+ (Dual core)
    o Memory: XP = 2GB, Vista = 3GB
    o GPU: NVidia 7900 GT or higher

Bijdrager
    Pieterr

Jij hebt deze iMac. De 9400M is inderdaad niet de ultieme gamers kaart.

Bijdrager
    Speedooo

Je hebt een computer die volgens mij net boven de minimum specificaties komt, met als GPU 9400m dat niet echt bekend staat als een grafische kaart waar je heel erg hardcore mee kan gamen. Je zal dus alle settings op Low moeten zetten en je in-game resolutie ook wat lager.

Bijdrager
    Maverick9898

Daar sluit ik me bij aan. Zeker omdat je een 24 inch scherm hebt (en dus een max resolutie van 1920×1200) moet je spellen echt met lage resolutie en settings spelen. Anders trekt ie het gewoon niet;).

Bijdrager
    Leonvliet

Oke, bedankt allemaal! Dit kan gesloten worden.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.