12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    karf

Gamen op de iPod touch

Er zijn (nog) geen games te koop in de iTunes store voor de iPod touch. Maar dat maakt ook helemaal niet uit want je kan namelijk op Safari. En die biedt vele mogelijk heden.
    Hier onder een lijstje van gratis games die je kunt spelen op de iPod touch.

Sudoku
    Bejeweld
    BattleFleet
    Jigsaw Puzzle
    Maze Game
    Rock Paper Scissors
    Shredder Chess
    Solitaire
    Space Wormy
    Poker
    Word Search

Veel plezier!

Bijdrager
    LittleJohnny

Ik kan echt niet wachten:) Eind september toch?

Bijdrager
    karf

Jep jep! 28 September

Bijdrager
    TodiWa

De jouwe al besteld of gewoon in de winkel halen?

Bijdrager
    karf

Ik ga die van mij zodra hij er is in de winkel halen.

Bijdrager
    TodiWa

Idem. :)

Hoop echt dat er wat spelletjes op komen wanneer ze hem uitbrengen op het einde van de maand. Er is echt nog veel plaats over op het ‘home-screen’.

Bijdrager
    karf

Hier een lijst van 100 games

Bijdrager
    TodiWa

Wat ik bedoel zijn ‘native games’ die op de iPod zelf staan als programma en niet via Safari. De spelletjes in dat lijstje dat jij hebt gegeven kan je spijtig genoeg enkel spelen wanneer er Wi-Fi in de buurt is.

Bijdrager
    barto7

28 september? Ik zeg 25 september! Ik heb zojuist de iPhone binnen. Super! Die touchbediening is geweldig. En hij is moooooi! Mooier nog dan de foto’s op de Apple-site.

Bijdrager
    ipodtouch

@Bart07 Foto’s!!

Bijdrager
    Lexis

die games zijn best wel tof op de iPod touch! Zijn er ook nog van die online apps?

Bijdrager
    danielpunt

Die zijn er vast wel, ik ben mijn eigen aan het maken, om muziek en video’s te streamen vanaf m’n PowerBook en een RSS reader.

Zo moeilijk is dat niet, maar de UI moet ook gemaakt worden.:) En kan het nog niet testen omdat ik mijn iPod Touch nog niet heb.

Als je goed bekend bent met HTML + CSS + Javascript ed kun je mooie dingen maken voor op je Touch.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.