13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    click66

Game op iphone

Hoi,

Ik heb net ergens een spel gedownload maar nu is de vraag hoe krijg ik die op mijn iphone? Hij is gejailbreakt en ik heb open ssh maar waar moet ik de file plaatsen? In welke map? Of hoe werken deze dingen.

alvast bedankt,

Groetjes,

Bijdrager
    DouweM

Games en andere applicaties kun je downloaden via de iTunes App Store. Als je daarna je iPhone met iTunes synchroniseert staan alle games en andere applicaties op je iPhone.

Bijdrager
    click66

Ja dat weet ik , maar ik heb een spel gedownload via een website omdat ik geen zin heb om te betalen voor apps/games. Dus waar moet ik die dan plaatsen via ssh? Hij is gejailbreakt.

Bijdrager
    mtooster

Volgens mij is dit niet helemaal de bedoeling op dit forum.

Als je wijs genoeg bent om te jailbreaken, kun je ook wel zelf uitzoeken hoe je daar dan je voordeel uit moet halen.
    Ik ga je in ieder geval niet helpen met het illegaal installeren van een programma.

Bijdrager
    DouweM
    ”One

• Elkaar actief helpen in het vinden of direct downloaden van bestanden/programma’s waar gewoonlijk voor betaald wordt, is niet toegestaan;
    • Elkaar actief helpen in het vinden of direct beschikbaar stellen via OMT van bestanden die vertrouwelijk zijn, is niet toegestaan. Denk hierbij aan bèta-software die door de fabrikant of auteur niet publiek is gemaakt;
    • Elkaar actief helpen in het vinden van seriële productcodes (serials) of cracks, is niet toegestaan.
    • Elkaar helpen bij het installeren van illegaal verkregen software is niet toegestaan.

Bijdrager
    Ian83

@click66: als je niet bereidt ben voor apps te betalen ben je mooching parasite en ben je de apps niet waard.

Kan hier een slotje op?

Bijdrager
    click66

Aa ok dan, vindt het een beetje dom eigelijk. Je mag wel spreken over jailbreakn zegt een mod tegen mij maar je mag dan weer niet uitleggen hoe dingen werken. Sorry dan voor dit bericht.

Bijdrager
    Ian83

@click66: Gaarne het draadje verwijderen a.u.b.

Bijdrager
    DouweM

Jailbreaken is legaal.
    Illegaal apps downloaden is illegaal.

Jailbreaken en illegaal apps downloaden zijn ook niet “gelijk” aan elkaar. Jailbreaken houdt veel meer in dan alleen het mogelijk maken illegaal gedownloade apps te installeren.

Bijdrager
    prullenbak
    ”mtooster”

Als je wijs genoeg bent om te jailbreaken, kun je ook wel zelf uitzoeken hoe je daar dan je voordeel uit moet halen.

Zoiets zei ik laatst ook, en daar is me toch een discussie uitgekomen…Ongelofelijk. Tot ze me zelfs gingen zwartmaken en vals gingen beschuldigen. hahaha.

Maar ik ben het 100% met je eens.

Bijdrager
    moller

Of hoe werken deze dingen.

vanmorgen nieuwe schoenen gekocht, en had precies hetzelfde…

:oops:

Bijdrager
    Taconew

Nogmaals dus:

• Elkaar actief helpen in het vinden of direct downloaden van bestanden/programma’s waar gewoonlijk voor betaald wordt, is niet toegestaan;
    • Elkaar actief helpen in het vinden of direct beschikbaar stellen via OMT van bestanden die vertrouwelijk zijn, is niet toegestaan. Denk hierbij aan bèta-software die door de fabrikant of auteur niet publiek is gemaakt;
    • Elkaar actief helpen in het vinden van seriële productcodes (serials) of cracks, is niet toegestaan.
    • Elkaar helpen bij het installeren van illegaal verkregen software is niet toegestaan.

Bericht van Taconew dus verwijderd door moderator, en gelijk maar een slotje voor de zekerheid.

Moderator
    Poezenbeest

Even dan nog het verschil: De software uit Cydia (of gelijken) is freeware en wordt gewoon geïnstalleerd op de iPhone. Spellen etc, die van andere bronnen komen (de AppStore natuurlijk uitgezonderd), zijn doorgaans gekraakte programma’s, waarvoor normaal betaald moet worden en dat is inderdaad niet toegestaan in Nederland en dus ook niet op OMT.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.