8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    glennieboy

game in mac app store verkopen

Hallo,
    ik zit al een hele tijd met een vraag:
    ik heb een Mac met daarop GameMaker for mac (pro), ik kan dus daarmee games maken en ik kan er een executable van maken. De executable heeft als extensie .app .
    Ik zou dat spel graag in de Mac App Store verkopen maar ik weet niet of Apple .app-bestanden aanvaardt (die gemaakt zijn met GameMaker).
    Het zou erg zijn moest ik betalen voor een developer-account van Apple om daarna te ontdekken dat ik geen games kan verkopen in de Mac App Store die gemaakt zijn met Game Maker. Moet een game (of app) voor de Mac App Store gemaakt zijn met xCode of zou een GameMaker-game ook gaan?

Weet iemand een antwoord?
    Bedankt bij voorbaat!

PS Ik bedoel niet de App Store van de iPhone enzo maar de App Store van de Mac!

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Naar mijn idee kan je gewoon je .app bestanden met de Application Loader (Dev>Applications> utilities) naar de App Store sturen. Echt zeker ben ik er niet van.

Misschien even op de Apple Developer Forums vragen?

Bijdrager
    maclover111

@Waffle

Dan moet je als nog een developer account hebben.
    Je krijgt pas een iTunes Connect account wanneer je een developer bent.

Bijdrager
    poing

Vast van een torrentsite geplukt;)

Inactief
    Anoniem

Shotgun Fun Fun is ook met Game Maker gemaakt :sarcastic:

Bijdrager
    glennieboy

Is het echt waar dat Shotgun FunFun gemaakt is met GameMaker?
    Omdat Apple nogal moeilijk te bereiken is heb ik een mail naar YoYoGames gestuurd.
    Die moeten zeker weten of het gaat of niet.

Heel erg bedankt voor de antwoorden!

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

@maclover11
    Je kan echter wel een gratis devaccount aanmaken en dan je vraag stellen.:wink:
    @poing
    Nee, ik betaal gewoon voor het $99 dev programma. Ik publiceer mijn apps echter niet (alleen naar lokale iOS apparaten) dus weet ik niet precies hoe iTunes Connect werkt.

Bijdrager
    Verwijder

@Waffle
    Met een gratis online account heb geen toegang tot de developer forums. Je mag jammergenoeg niet eens meelezen. Ook de App Review Resources & Guidelines zijn niet toegankelijk.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.