6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Domtoren

Game center steeds irritanter?

Sinds ik iOS 9.0.2 heb moet ik iedere dag drie keer het verzoek om in te loggen in Game Center weg klikken. Hebben anderen daar ook last van? Of ligt het aan mijn specifieke spel (Sudoku)?

(ik geef toe, het is pure eigenwijzigheid dat ik niet in wil loggen, maar toch).

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  Night. Reden: In juiste subforum geplaatst

Bijdrager
    Targaryen

Ik kwam het ook tegen bij Solitaire. Enorm vervelend. Ik gebruik die service niet en wil hem ook niet gebruiken. Uitloggen van de service heeft dus geen zin zoals je zelf al aangaf…

Moderator
    Pete.Z

Nog niet tegengekomen, met vier verschillende games op iPad en iPhone. Zal misschien aan de game zelf liggen?

Bijdrager
    Domtoren

Mailtje aan Tim Cook gestuurd:

“Dear Tim,

I love my iPhone, iPad and multiple Macs. I have been a Mac user since 1991.

My only constant annoyance is Game Centre, which is either bothering me with requests to log in or with messages “Welcome back xyz”

Please give me a setting “Never use Game Center” or something along those lines.

Or explain me why Apple so desperately wants me to log into Game Centre.

Jan”

Bijdrager
    computer space

Kun je de servers van gamecenter niet blacklisten in je hostsfile?

Bijdrager
    IsSidha

OF inloggen in Game Centre OF het spel niet meer spelen OF de consequenties van je eigen eigenwijzigheid accepteren.. keuzes genoeg lijkt me:-P

het zal meer te maken hebben met het vastleggen van de voortgang in je spel dat via Game Centre gaat dan een desperate poging van Apple om je in Game Centre te krijgen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.