4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    ArMac

Game Center registreerd niet alle archievements

Game Center registreert niet alle archievements die ik al wel behaald heb. Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen.

Voorbeeld:
    Bij het spel 80 dagen rondom de wereld heb ik in de eerste 4 landen alle levels met 3 sterren behaald. Echter volgens Game Center heb ik bij die levels maar 69%, 90% en 73% van de levels met 3 sterren behaald.

En zo zijn er voor meerdere spellen waarbij de scores niet juist worden weergegeven met het game center.

Kan het ermee te maken hebben dat ik niet altijd online ben wanneer ik speel? Ik dacht namelijk dat Game Center dan automatisch zou synchroniseren wanneer ik weer een internetverbinding heb.

Wie heeft hier een oplossing voor?

Bijdrager
    Rickje

Gebruik zelfs totaal geen Game Center, maar ik deeeeeeeeenk dat je al antwoord hebt gegeven op je eigen vraag.

Bijdrager
    venco58

Kan het ermee te maken hebben dat ik niet altijd online ben wanneer ik speel? Ik dacht namelijk dat Game Center dan automatisch zou synchroniseren wanneer ik weer een internetverbinding heb.

Denk niet dat dit het probleem is. Heb het zelfde probleem bij andere games.
    Die spellen zijnnaltijd met verbinding gespeeld.
    Daarnaast zie ik dat het ene spel beter registreert dan de ander.

Met veel groeten,
    Venco.

Bijdrager
    100percentme

Ik heb dat probleem helemaal niet. Kun je wat meer voorbeelden van games noemen? Misschien dat ik er ook wat van heb en dan kan ik kijken of het aan je device of aan de developer ligt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.