14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    iMike

Gallery script

hey mensen,

ff een vraagje, ik ben al een lange tijd opzoek naar een gallery script waarbij ik gewoon simpel plaatjes kan uploaden zonder dat ik zelf hoef te programmeren. Ook makkelijk zodat klanten zelf hun foto’s op hun website kunnen zetten.

Weet er iemand iets dat goed werkt?

Alvast bedankt

Bijdrager
    Dedstok

Nou, zoek een gratis upload-script?

Bijdrager
    fredmatrack
    Bijdrager
    iMike
    ”Mickert”

Nou, zoek een gratis upload-script?

heb ik ook naar gezocht maar vond niks wat goed werkte. moet gewoon heel simpel zijn en gemakkelijk aan te passen

Geblokkeerd
    Anoniem

Bananalbum?

Bijdrager
    Oost
    Bijdrager
    iMike
    ”Oost!”

Zenphoto

thanks deze ben ik nu aan het testen, ziet ernaar uit dat het precies is wat ik zoek

Bijdrager
    EL Mystica

SlideShowPro

Bijdrager
    Oost
    ”iMike”
    ”Oost!”

Zenphoto

thanks deze ben ik nu aan het testen, ziet ernaar uit dat het precies is wat ik zoek

Gebruik em zelf ook voor verschillende projecten, en het is echt een top album:)

Bijdrager
    TheBT

Of Plogger misschien?

Bijdrager
    fctje

Bedankt voor die zenphoto gebruik hem nu ook perfect!:lol:

Heb alles overgezet en bewerkt nu heb ik een probleem boven in de balk staan waar normaal gesproken de website naam staat, is nu een stuk van het script te zien… hoe krijg ik dit weer gewoon? http://www.emmenfotoside.nl/web

Bijdrager
    iMike

maar wel weer klote dat ik ze niet kan include in mn pagina. Waarom moet dat toch altijd zo lastig werken.

Bijdrager
    Oost

je kunt gewoon je eigen design eromheen bouwen hoor! heb ik hier(portfolio) ook gedaan..

Bijdrager
    iMike
    ”Oost!”

je kunt gewoon je eigen design eromheen bouwen hoor! heb ik hier(portfolio) ook gedaan..

klopt maar is teveel werk, ik werk veel met php includes dusja zou gemakkelijk zijn als ik zoiets vindt. Ik werk nu met simpleviewer, is een flashgallery. werkt uitstekend en je kunt hem ook includen het enige nadeel is dat de klant hem zelf niet kan aanpassen.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.