10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Geert

Galaxy note 3 en Apple tv

Op het moment stream ik mijn films van de mac mini naar mijn iphone via plex en van plex via airplay naar een Apple tv. Binnenkort stap ik over naar een Galaxy Note 3, maar vroeg mij af of ik deze ook zo kan gebruiken in mijn workflow. Dus van mac mini naar note en van note naar Apple tv.

Bijdrager
    TKroon

Nee, je S3 ondersteunt geen airplay.

Bijdrager
    juwlez

Je kan films op je Note 3 zetten en deze draadloos zonder tussenkomst van je mac mini streamen naar je tv.

Bijdrager
    dahar

installeer beamer op je mac mini en je hebt geen telefoon meer nodig om films te kijken.

http://beamer-app.com

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, ik heb een beter idee; houd je iPhone en je hebt geen Android nodig om films te kijken.

Geblokkeerd
    Bento
    Thomas op 09 januari 2014

Nee, je S3 ondersteunt geen airplay.

Onzin!

Bijdrager
    Frank Visser

Nee, ik heb een beter idee; houd je iPhone en je hebt geen Android nodig om films te kijken.

Het beste antwoord! Maar het antwoord waar hij het minst op zit te wachten haha

Geblokkeerd
    Bento
    Photistic op 09 januari 2014

Op het moment stream ik mijn films van de mac mini naar mijn iphone via plex en van plex via airplay naar een Apple tv. Binnenkort stap ik over naar een Galaxy Note 3, maar vroeg mij af of ik deze ook zo kan gebruiken in mijn workflow. Dus van mac mini naar note en van note naar Apple tv.

Ik gebruik zelf Android Airplay tot volle tevredenheid.

Bijdrager
    Geert

Bedankt voor de reacties! Nee, de iPhone houden is geen optie maar dat is een andere discussie;)
    Wat ik begrijp is dat ik straks met mijn nieuwe speeltje gewoon nog de Apple TV kan gebruiken en dat is heel mooi!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.