14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    jackybe67

Gaan de iconen in iOS7 aangepast worden?

In het artikel wordt beweerd dat de iconen niet door het design team van Apple, maar wel door marketing mensen zijn gemaakt. De kans dat ze gaan veranderen zou erg groot zijn.

http://thenextweb.com/apple/2013/06/12/why-does-the-design-of-ios-7-look-so-different/

Bijdrager
    TBITW

Volgens mij staat het al vast dat de icoonen gewijzigd worden, samen met de rest van iOS.

Bijdrager
    KarelWillem

IN iOS 7 bedoelt hij, niet van 6 naar 7.:)

Dus wat er nu ligt bij iOS 7, zou nog gewijzigd worden.

Bijdrager
    TBITW

Oh, op die manier. Hij bedoelt dat er bijv tussen 7.0 en 7.1 nog icon veranderingen plaats kunnen vinden

Bijdrager
    IGBA

Nee, hij bedoelt dat er tussen de huidige bèta en de definitieve versie van 7.0 nog veranderingen kunnen plaatsvinden.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat is wat er bedoeld wordt ja.;)

Bijdrager
    JohnHenry

Ik hoop het, straks ziet osx er zo uit:

Mooi he mensen! ohhh wat mooi :S

Bijdrager
    KarelWillem

Het is op het WWDC juist duidelijk geworden dat OS X en iOS zich gelukkig weer duidelijk gaan onderscheiden.

Geen WiFi-kaart in je (i)Mac G3, G4, G5? Snel opgelost!

Bijdrager
    JohnLokerse

@JohnHenry Vind die wallpaper toch wel aardig strak hoor.8-)

Bijdrager
    MacAanZee

A bright new world…… Kunnen de nieuwe icoontjes er op het kleine scherm van de iPhone etc nog mee door, in dat screenshot (is dat het?) van Mavericks ziet het er echt uit als de kleuterschool. Heeft Windows jarenlang op de groene heuvel van de Teletubbies rondgehobbeld, Apple daalt hiermee af naar het niveau van een vijf-jarige. Ik hoop dat dit nog wat wordt opgekalefaterd. Ik denk het eigenlijk wel. Het kan gewoon niet anders. Leuk overigens dat Apple’s eigen vierkante smiley alle orkanen heeft weerstaan en er nog steeds bij is?!

Inactief
    Anoniem

Dat is een mock up, de iconen in OS X veranderen niet.

Bijdrager
    bram91

Ik vond de iconen in iOS 7 eerst lelijk, maar nu ik het een aantal dagen heb draaien op een iPhone 5, beginnen ze steeds meer te wennen en kan ik ze wel waarderen. Alleen zouden de gradients van de verschillende iconen wat meer overeen mogen komen van mij.

Inactief
    Anoniem
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.