12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    Kees Frederik

G7

Dames en heren,
    Via MacOSX kwam ik een aankondiging voor het programma G7 tegen en heb dat gedownload.
    Ik ben een absolute beginner met Mac en heb me al laten verleiden tot aanschaf van VPC en Norton, wat blijkens de reacties van de club twee maal absoluut niks is.
    Voordat ik eventueel geld ga uitgeven aan G7 zou ik het zeer op prijs stellen jullie ongezouten mening over G7 te vernemen.
    Ik doe veel met midi en ben op zoek naar een betaalbare oplossing ervoor op de Mac Powerbook G4.
    Zie jullie mening met spanning tegemoet!!
    Groetjes Kees (is mijn gewone naam :wink: )

Bijdrager
    tony montana
    ”Kees

Dames en heren,
    Via MacOSX kwam ik een aankondiging voor het programma G7 tegen en heb dat gedownload.

Hey Kees,
    Zou je misschien een “info”link kunnen geven over die “G7” waar je het over hebt?
    Thanx!
    :wink:

Bijdrager
    dennis

Kijk of Apple’s Soundtrack misschien wat is.
    Ik dacht dat het midi gedeelte er wel uitgelaten was,
    bij Final Cut Pro 4 zit dit weer wel inbegrepen, maar dat is meer voor video bewerking.
    Welkom op het forum Kees!;-)

Greetz Dennis

Bijdrager
    Kees Frederik

Dank voor de snelle reacties; Apple Soundtrack doet inderdaad helemaal niets met Midi en in mijn eerste mail heb ik laten zien, dat ik inderdaad helemaal nieuw ben in deze wereld en heb twee sites door elkaar gehaald. De link naar G7 is
    http://www.g7info.com/site.html

De demo is gratis te downloaden met enkele ingebouwde goede midi files die behoorlijk goed klinken en best een goede indruk op me hebben achtergelaten maar ja, dat deden Norton en VPc ookjavascript:emoticon(‘:oops:’)