17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    gerrits

G5 kapot

ik heb een G5 dual 2ghz, volgens mij heb ik een voedingsprobleem, gekocht bij apple in amsterdam raadhuistraat anderhalve week geleden, de reparaties die ze daar doen duurt te lang weet iemand een goed alternatief……

[mod:aa6bd22ed0=”maceddy”]Verplaatst naar ‘Hardware’. Daar lijkt deze mij meer op zn plaats ;)[/mod:aa6bd22ed0]

Bijdrager
    Martijn Bakker

Misschien moet je eerst de problemen die je hebt of ondervindt even plaatsen? Dan kunnen de forum-leden er misschien een oplossing op geven.

Bijdrager
    mvdenberg

Wat doet je mac nog wel? IS hij helemaal defect?

Je zegt dat wegbrengen te lang duurt. Welke termijn hebben zij dan aangegeven?
    Ik heb ook begrepen dat je je storing direct bij Apple kan aanmelden en dat Apple dan de onderdelen naar je toe stuurt. Misschien heb je daar wat aan?

Bijdrager
    ateazz

hey

ah martijn is me net voor
    ik wilde hetzelfde vragen, meer details graag

greetzz

Bijdrager
    mvdenberg

Trouwens, als zo’n duur apparaat na 1,5 week al een gebrek heeft, mag je Apple dealer wel een tandje harder voor je lopen (even er vanuit gaande dat de onderdelen bij Apple op voorraad zijn)

Bijdrager
    ateazz

ik had accuut om een vervangend model gevraagd.
    daar is de organisatie groot genoeg voor
    greetzz

Bijdrager
    brinkey

Met een defect aan een G5 van anderhalf week oud zou ik proberen om een nieuw exemplaar te krijgen. Je zou anders ook Apple kunnen bellen. Volgens mij komen die het apparaat ophalen en weer terugbrengen.

ps. wat een reactiesnelheid hier :wink:

Bijdrager
    gerrits

zit ik ook aan te denken om een mwe exemplaar te vragen, eerst had ik al last met de videokaart, nieuwe erin gezet en nu dit weer, maar het lullige is dat al mijn data eropstaat en dat is zeer belangrijk…..!

Bijdrager
    macpro
    ”gerrits”

zit ik ook aan te denken om een mwe exemplaar te vragen, eerst had ik al last met de videokaart, nieuwe erin gezet en nu dit weer, maar het lullige is dat al mijn data eropstaat en dat is zeer belangrijk…..!

Als die data zo belangrijk is, dan heb je natuurlijk ook backups van die data.
    Of ben je zo naïef om te denken dat alleen schijven van anderen crashen?

Bijdrager
    Mendoza

nu niet meer denk ik . . . .

Bijdrager
    BlackMAC
    ”gerrits”

:? lees ik dat goed?
    Je had al binnen anderhalf week last gehad met de videokaart, en zelf ingezet of heb je het laten doen!?:o
    En nu heb je een voedingprobleem? aiaiaiai….

Bijdrager
    G3Lay-Z

:| tis iets om depri van te worden…

Bijdrager
    apple freak

@maceddy je hebt dit topic verkeerd verplaatst

Het moet naar hardware en niet naar hardcore roddels.

Bijdrager
    Van Cot
    ”apple

@maceddy je hebt dit topic verkeerd verplaatst

Het moet naar hardware en niet naar hardcore roddels.

is al lang verplaatst

Bijdrager
    gerrits2

Nieuwe G5 van Machouse meegekregen, ze hebben de hardeschijf etc overgezet en nu kan ik gelukkig weer werken. Had eerst een G4 dual > doorverkocht > werkte prima, alles wat belangrijk was had ik overgezet op de G5, G4 schoon aangeleverd…… Maar nu komt het…. eerst Videokaart kapot, net voor de paasen, heb dus 3 dagen zitten balen, had het terug …. toetsenbord kapot… werkte niet meer, nieuw toetsen bord gekregen en die werkt prima….. gisteren dus een voedingsprobleem, reageerde niet op de aan/uit toets deed helemaal niets. ps. alle rammen en videokaarten zijn door de winkel ingezet.
    Het schijnt dat dit euvel vaker opduikt bij de G5….
    Hopelijk doet deze het beter… bedankt voor alle reakties

gerrits

Bijdrager
    G3Lay-Z

Hmmz, dit zijn geen mooie berichten aangezien ik eigenlijk ook wel interesse had in de G5 en dat ik ehm ook in woerden wou halen. Maarja beter woerden dan hier in maastricht die gasten van de Apple store hier zijn echt afzetters..

Bijdrager
    ateazz

hey

je heb toevallig pech gehad

Ik heb er inmidels 14 uit woerden, en nog niet 1 heeft een probleem gegeven.
    ik kreeg nr 15 binnen (dual 2.5), fan maakte nogal lawaai, dag later nieuwe bak, werkt perfect.

dus mijns inziens is er niets mis mee, en goeie service

greetzz

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.