10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Jesper

G5 en verpakking

Ik dacht laatst ergens te lezen dat iemands G5 super heet werd, is het zo dat er nog iets van platic verpakking in de G5 zit? Zo ja waar?

Bijdrager
    klaus

Ik weet niet of er plastic in zit, omdat ik nog steeds wacht op m’n eerste G5 (2.5)
    maar heb je de uwe al binnen? had gelezen dat je hem vandaag verwachtte. :lol:

Bijdrager
    aToMac

Wat ik me er nog van kan herinneren zat er een dunne laag plastic aan de binnenkant van de kap die je eraf kan halen, of zelfs op het doorzichtige plastic. Dat moet je verwijderen.

Bijdrager
    Jesper
    ”klaus”

Ik weet niet of er plastic in zit, omdat ik nog steeds wacht op m’n eerste G5 (2.5)
    maar heb je de uwe al binnen? had gelezen dat je hem vandaag verwachtte. :lol:

Zie hier:)

Bijdrager
    Smitty
    ”aToMac”

Wat ik me er nog van kan herinneren zat er een dunne laag plastic aan de binnenkant van de kap die je eraf kan halen, of zelfs op het doorzichtige plastic. Dat moet je verwijderen.

Klopt. Overigens staat duidelijk in de handleiding vermeld dat je deze voor gebruik moet verwijderen (tenminste bij mijn G5 1.6 GHz). Maar ja, wie leest die dingen?? :wink:

Bijdrager
    M-Jay

FF gekeken in mijn G5 2x2gHz maar er zit geen plastic aan de binnenkant van de kap. Staat trouwens ook in mijn handleiding;) zie ik net voor het eerst!

M-Jay

Bijdrager
    Boskabouter

Aan de binnenkant van de sidedoor, dus niet de doorzichtige kap, zitten vier plastic plakstrips die je MOET verwijderen, verder draait ie hier als een tierelier:D

Bijdrager
    wisilini

Moeten deze plastic strips er werkelijk vanaf? Ik dacht namelijk, dat zij dienst deden om de plastic
    binnenkap niet te beschadigen. Wordt hij hierdoor echt te warm?

Bijdrager
    Henry

Ja deze strips moeten er echt af. Dit kan namelijk voor statische elektriciteit zorgen in je behuizing

Bijdrager
    Jesper

Bij mij staat de G5 op de grond. Kan het ook voorkomen dat mijn broek bijv. statisch gelaaien is, en dat de G5 daar dan problemen van ondervind? Want vind dat staatisch gelaaie maar vaag iets:P

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.