14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Ducky_Inc

G5 Behuizing identiek aan Mac Pro behuizing?

Avond,

Ik wil een Mac Pro behuizing kopen. Is deze identiek aan de G5 behuizing? Dit omdat de kasten er identiek uitzien.

Bedankt

Bijdrager
    syltheboy
    ”Ducky_Inc”

Avond,

Ik wil een Mac Pro behuizing kopen. Is deze identiek aan de G5 behuizing? Dit omdat de kasten er identiek uitzien.

Bedankt

Bijna wel. De Mac Pro heeft alleen 2 in plaats van 1 cd-drive.:wink:

Bijdrager
    applejeroen

van binnen is het ook nog eens anders.

Bijdrager
    guus
    ”syltheboy”
    ”Ducky_Inc”

Avond,

Bedankt

Bijna wel. De Mac Pro heeft alleen 2 in plaats van 1 cd-drive.:wink:

volgens mij bijna helemaal niet.
    de opbouw van de HD sleuven en de geheugen unit zijn heel anders.

Moderator
    unSOUND

De vorm is hetzelfde, maar de Mac Pro heeft een lade extra, en de binnenkant is heel anders.

Bijdrager
    Ducky_Inc

Merci voor de hulp.

Iemand enig idee welke behuizing deze is? Ik kan het echt nergens vinden, excuses voor de vraag.
    http://www.s155158671.websitehome.co.uk/macprohackintosa.html

Bijdrager
    wardjj

Dat is een G5 behuizing, de Mac Pro is van onderen anders (meer één geheel).

Moderator
    unSOUND

Nee, dit is een Mac Pro. Te zien aan het feit dat er 4 schijven in kunnen, bij de G5 zaten er slechts 2, en die zaten rechts boven.

Bijdrager
    8lux
    ”Ducky_Inc”

Iemand enig idee welke behuizing deze is? Ik kan het echt nergens vinden, excuses voor de vraag.

Euhm, dat antwoord staat toch gewoon in het linkje dat je zelf gepost hebt? :|

Bijdrager
    Ducky_Inc
    ”8lux”
    ”Ducky_Inc”

Euhm, dat antwoord staat toch gewoon in het linkje dat je zelf gepost hebt? :|

Erhm, vertel jij dan welk bouwjaar die komt? Sorry maar dat kan ik er echt niet uithalen, daarom post ik op dit forum.

Thanks @ unSOUND en andere replyérs:)

Moderator
    unSOUND

Dit is een model uit 2006 – 2008. De 2009 modellen hebben een iets andere onderkant.

Bijdrager
    R-Flow

Binnenkant van het 2009 model ziet er op de HD-lades na compleet anders uit.

Moderator
    unSOUND

De bovenkant ( Boven de harde schijven dus ) is bij mijn weten hetzelfde gebleven…

EDIT: Heb even gezocht met Google ( HINT ), en een compilatie gemaakt:

Bijdrager
    bedhead
    ”unSOUND”

Nee, dit is een Mac Pro. Te zien aan het feit dat er 4 schijven in kunnen, bij de G5 zaten er slechts 2, en die zaten rechts boven.

Zo is dat!

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.