8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    svenlaurens

G3 B&W is kapot, wat kan ik met de tower?

hey applefans, ik heb hier onder m’n buro een G3 blauw en witte kast staan, de onderdelen zitten er nog allemaal in, behalve de stroomtoevoer, want die is doorgebrand door mijn nieuwsgierigheid… zonde, want hij deed het nog(ondanks dat er redelijk vaak kernelpanics waren).

toch wil ik ‘m niet weggooien, want het is een mooie tower. zelf had ik gedacht om een pc er in te zetten, maar achteraf toch maar niet, ik wil graag osx er op draaien, maar hoe doe ik dat? ik ga niet de huidige ingewanden bijwerken, want misschien is er nog meer doorbrand, en dan is het zonde als ik met nieuw spul staat. ik zou graag een redelijk nieuwe mac er in willen hebben, maar hoe doe ik dat? ik wil liever niet blijven terugzitten met een ander mac-kastje:roll:

Bijdrager
    Mr Macintosh

Soms is het beter oude kapotte dingen weg te doen, en gewoon iets nieuws kopen, bijv. een Mac mini aangezien je wel een scherm en toetsenbord hebt:wink:

Bijdrager
    svenlaurens

punt is dat ik zo graag die kast nog wil gebruiken

Bijdrager
    Turbanus

Dan zet je er een mini in en verbind je alle poorten onderling door.:wink: Kun je ook gelijk de HD van die B&W als externe gebruiken……

Bijdrager
    1984

Think different.:)

Bijdrager
    macpro

De goedkoopste oplossing is toch kijken voor een andere voeding.
    Google eens wat rond, waarschijnlijk kom je sites tegen waar ze een standaard PC voeding gebruiken voor een Mac.
    Met een iMac G3 kan het in ieder geval (mogelijk na een beetje modificeren), dus waarom niet met een B&W G3?

Bijdrager
    eiko

ik zou er ook een mac mini in stoppen, die past er vast er wel ergens in 8)

Bijdrager
    MacJampudding

Als je nou eens in die kast enkele harddisks gaat inbouwen… ipv een paar van die kleine externe doosjes… Hij zal toch nog voor iets kunnen dienen ?
    Staat in ieder geval wel leuk … antiek en toch bruikbaar (komt niet veel voor in deze snel evoluerende wereld van wonder en techniek)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.