5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Hanhart

G-mail, verzonden berichten komen laat of niet toe.

Beste mensen,

Ik vroeg me af of mensen bekend zijn met het probleem dat sommige G-Mail mailtjes zeer laat toekomen of helemaal niet toekomen. Ik kreeg te horen van enkele mensen dat ze m’n e-mails niet ontvangen. Ik verstuur soms via Mail en soms via G-Mail in de browser, maar het probleem blijft.

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    chatsmit

Geen ervaring mee, maar het kan zijn dat jouw mailadres ergens op een spamlijst staat waardoor sommige ontvangers jouw mail niet in de inbox kijgen (maar in de spambox). Andersom kan het ook gelden, heb je wel een in je spam box van gmail gekeken of daar berichten staan die je eigenlijk zou moeten ontvangen?

Bijdrager
    Hanhart

Ik gebruik gmail vooral om te communiceren met m’n leerkrachten en medeleerlingen.
    Ik heb ondervonden dat m’n mails gewoon laat toekomen. As in, 3 uur nadat ik ze verzonden heb. Het niet toekomen van mails heb ik nog maar één keer gehad, dus daar zal ik niet wakker van liggen.

Bedankt voor de reactie.:)

EDIT : Ik check m’n Spam inbox ook altijd.:)

Bijdrager
    Simonvanwijk
    ”Hanhart”

en. Ik verstuur soms via Mail en soms via G-Mail in de browser, maar het probleem blijft.

dan denk ik dat het probleem bij je G-mail ligt….

Al via de Help-functie van G-mail gezocht?

Bijdrager
    Hanhart
    ”Simonvanwijk”
    ”Hanhart”

en. Ik verstuur soms via Mail en soms via G-Mail in de browser, maar het probleem blijft.

dan denk ik dat het probleem bij je G-mail ligt….

Al via de Help-functie van G-mail gezocht?

Zal ik eens doen!:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.