5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Caab

FYI: New WACOM driver voor Lion

FYI:

op de US site van WACOM is net ten driver update beschikbaar gekomen om ten aantal issues met LION op the loosen

WACOM Driver site

Driver 6.1.7-4 for Mac OS X v. 10.7, 10.6 & 10.5 (Intel & PPC G4+)

Driver supporting Intuos4 WL, USB versions of all Intuos4 (PTK), Intuos3 (PTZ) and Intuos2 (XD) pen tablets and the Cintiq 24HD, 21UX (2nd Gen.), 12WX, 20WSX, 21UX, 18SX, and 15X pen displays.
    Save the file to your computer and then double-click on “Install Wacom Tablet” to launch the installer.
    Wacom implemented the following improvements in v. 6.1.7-4:
    A full pressure issue with Adobe CS5 applications was fixed
    Touch ring functionality is more consistent

zelf nog niet getest….

Bijdrager
    Caab

Sorry voor de spelling…. De auto-correct van LION is mijn Nederlands nu door het Engelse woordenboek aan het halen.:oops:

Bijdrager
    iep

Dit is overigens een driver voor maar een beperkt aantal Wacom producten, de Bamboo serie heeft z’n eigen versie (die nog steeds niet geupdate is!). Of dit ook de problemen met de dubbelklik functie oplost is vers 2. Als ik die changelog zie dan ben ik bang van niet.

Bijdrager
    Caab

@iep

een beetje laat maar hoop dat je er wat aan hebt:
    ik zag net pas dat er in sept een nieuwe versie is uitgekomen met de dubbelklik functie onder lion: 6.1.7-5

Bijdrager
    iep

I know, die draait hier al een tijdje. Zag op het Europese Wacom forum inmiddels ook al positieve reacties in dat topic wat erover loopt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.