8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    atlasemiel

functie toetsen magic keyboard werken niet

dag, Ik heb El capitan op een iMac 10.11.6 (15G22010), net nieuw magic toetsen board gekocht. Ik krijg alleen de functie toetsen (boven de F toetsen) niet aan het werk. Iemand een hint…..bij voorbaat dank.

Emiel

Bijdrager
    Tegenwind

Als je het Magic Keyboard 2 bedoelt, die plattere met een oplaadbare accu i.p.v. batterijen, dan heb ik slecht nieuws.. Die wordt officieel namelijk alleen ondersteund in macOS 10.12 of hoger.

Wat je misschien wél kunt doen is de trial van ‘BetterTouchTool‘ installeren en kijken of je hierin de F-toetsen aan de gewenste functies kunt mappen.

Succes!

Bijdrager
    atlasemiel

cheers

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Je hebt natuurlijk nog twee andere opties:

1) OS updaten indien mogelijk.

2) Terug naar de winkel en je probleem uitleggen. (die hebben namelijk verzuimd uit te leggen dat het alleen 100% werkt vanaf een bepaald OS)

Bijdrager
    Johan

Mijn iMac (late 2015) werd standaard geleverd met magic keyboard 2 en draaide native  OS 10.11 en dat was geen probleem toen.

Bijdrager
    jv65

Werkt ’t wel met de Fn-toets ingedrukt? In dat geval even vinkje weghalen.

Bijdrager
    GoeieDag

Precies dat dacht ik ook, @jv65.

Ook wel een lekkere onduidelijke omschrijving: “de functie toetsen (boven de F toetsen)“; er zijn geen toetsen ‘boven de F-toetsen’, dus TS zal wel de dubbelfunctie bedoelen?

Bijdrager
    McPim

Johan op 5 september 2019 om 23:58
    Mijn iMac (late 2015) werd standaard geleverd met magic keyboard 2 en draaide native  OS 10.11 en dat was geen probleem toen.

Klopt, wat Tegenwind zegt is niet correct. 10.11 is minimum dus dat is het probleem niet.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.