9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    click66

Functie toetsen doen het niet meer

Hoi,

Sinds ik de mountain lion heb geinstalleerd start men macbook pro soms op en doen de functie toetsen het niet meer. Als ik dan op F12 duw om mijn geluid harder te zetten krijg ik mijn widgets te zien en dergelijke. Ik heb al gaan kijken in de instellingen en er staat geen vinkje bij Use all F1,F2 etc keys as standard function keys. Dus ze zouden het zo moeten doen. Ook als ik FN induw krijg ik ze nog niet aan de praat.

Iemand een oplossing?

Alvast bedankt,

Bijdrager
    Haike

Mijn ervaring is dat na een update of upgrade het opstarten van schijfhulpprogramma en dan de bevoegdheden herstellen wonderen doet.

Bijdrager
    click66

Ik zal het direct eens uitproberen. Dit was nogtans een clean install na Mountain lion:-)

Bijdrager
    Haike

Tja,.. bij een clean instal weet ik niet of het uit gaat maken…

Bijdrager
    click66

Neen het maakt idd niets uit:( soms werken ze en soms niet.

Bijdrager
    Haike

Al een ander toetsenbord geprobeerd? Misschien is het een hardware probleem wat er nu uit komt..

Bijdrager
    click66

Heb het gevonden is het programma van men razer muis dat ervoor zorgt dat ze niet meer functioneren.

Bijdrager
    Haike

Wat is dat dan voor een programma, dat toestaat dat je functietoetsen het af en toe wel doen?

Bijdrager
    click66

Razer Synapse 2.0, als dit opstart dan werken ze niet meer sluit je dat programma volledig af dan werken men functietoetsen terug echt zeer raar.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.