4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    rushy68

Funbridge advies GEVRAAGD

Mijn vader heeft een Mac mini sinds 2012.
    Hij is begonnen met de Funbridge app voor MACOSX .Die heb ik er destijds voor hem erop gezet.
    Omdat hij elke dag speelt , hij ongelimiteerd wil kunnen spelen, dacht hij een windows pc te moeten kopen.
    Dat hoeft natuurlijk niet; dus voor hem even VMWARE fusion erop gezet met windows xp en de app van funbridge voor windows. Klaar! dacht ik.
    Niet dus! Elke keer gezeik! Het voor mij bekende windows gezeik ; de reden dat ik sinds 2005 een Mac heb.:) Elke keer moet ik daar heen rijden om het op te lossen ; de man is 78.
    Even uitleggen: een abonnement om een jaar lang zonder limiet funbridge te kunnen spelen is op de Mac veel duurder dan op de pc. Vraag me niet waarom GOTO GAMES een verschil in prijs hanteert , maar voor de Mac is het in elk geval veel duurder. Een ipad heeft hij niet, dus dat biedt ook geen oplossing.
    Wat is het beste alternatief voor Funbridge ? Weet iemand dat hier?
    Een Mac alternatief zou fijn zijn! Het mag ook best wat kosten. Nu betaald hij 80 of 90 euro per jaar om te kunnen oefenen + het spelen in een toernooi.

Bijdrager
    KarelWillem

100 (99.99) dollar voor “unlimited deals” op de Mac.
    111 dollar voor de PC-versie.

Of ik moet het verkeerd zien?

Bijdrager
    Mr Macintosh

https://itunes.apple.com/nl/app/funbridge/id484573159?mt=12

In de MacApp store is de app gratis met een in app purchase van 89,99 per jaar onbeperkt spelen.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat bedoel ik.
    Dus het is zeker niet ‘véél duurder’ dan de Windows-versie.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.