10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Zmp

Full-tilt poker

Kan iemand mij mss “tell a friend’ en” dan heb ik tenminste wat pieken om mee te spelen. Dat gratis te spelen is echt te kansloos iedereen die maar all in gaat met niks…..

Bijdrager
    robinb0s.nl

je kan ook, als je blut bent, een nieuwe load van 1000 points krijgen, moet je bij cashier ergens wezen

Bijdrager
    KarelWillem

Hahaha. Japans voor gevorderden, zo onleesbaar dit.

Bijdrager
    DarkRaverNL

Nederlands is ook een vak.

Geblokkeerd
    Anoniem

:?

Bijdrager
    Juch
    ”Zmp”

Kan iemand mij mss “tell a friend’ en” dan heb ik tenminste wat pieken om mee te spelen. Dat gratis te spelen is echt te kansloos iedereen die maar all in gaat met niks…..

hij wil graag uitgenodigd worden door iemand die al bij Full Tilt poker speelt. Dan krijgt hij blijkbaar “free cash” van full tilt poker.

Gast, doe niet zo pauper en als je zonodig wil spelen stort dan gewoon zelf ff 10 dollar.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ah zo, nou snap ik het.

Bijdrager
    Zmp
    ”Juch”

hij wil graag uitgenodigd worden door iemand die al bij Full Tilt poker speelt. Dan krijgt hij blijkbaar “free cash” van full tilt poker.

Gast, doe niet zo pauper en als je zonodig wil spelen stort dan gewoon zelf ff 10 dollar.

Storten ben je gek jong!:P
    Nee het gaat mij niet zozeer om het geld maar om het feit dat ik gewoon wil pokeren met lui die het een beetje kunnen…… Die vind je niet op de gratis tafels. Nou ben ik everest poker gewend dat het em daar aan ligt ofzo, maar die speelstijl van de gratis (play money) tafels op Full Tilt is niet te pruimen….

Bijdrager
    thueske

Weet iemand hoe je aan free rolls kan deelnemen? Ik zie nooit de knop register? Moet je misschien eerst geld op je account hebben om hieraan deel te nemen?

Bijdrager
    Analizer

de minimum storting op full tilt is 50 dollar, en dit doe je door moneybookers of netteller..
    ik zelf heb grote successen geboekt op full tilt, de sit en go’s zijn heel snel geld verdienen heb dan ook maandelijks meer als 200 dollar kunnen uitcashen, laatste tijd zit het wat minder mee

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.