12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Harryman

Full-screen Word voor Mac 2011?

Ben nogal enthousiast over het handige switchen tussen full-screen programma’s in Lion. Heb ook de nieuwste Word geïnstalleerd. Maar ik zie geen knopje voor full-screen. Bestaat dat niet? Komt dat nog? En is er misschien een trucje om het toch voor elkaar te krijgen?

Bijdrager
    Koetjesreep

Links onderin, zit al heel lang ingebouwd

Bijdrager
    SunKeeper

Linksonder is inderdaad de enige optie.

Full Screen zoals in Lion geïntroduceerd is heeft Microsoft aangegeven niet meer in Office 2011 te bouwen.

Daarvoor zullen we dus weer in de portomonee moeten duiken voor de volgende Office-versie over een aantal jaar.:sad:

Bijdrager
    GastonM

@Harryman,

Full-screen op de manier als Lion het doet, ondersteunt Word (nog) niet. Wel op een andere manier, zoals Koetjesreep al aangeeft. Microsoft heeft wel al aangekondigd dat ze druk bezig zijn om dit in Office 2011 te gaan inbouwen, maar dat ging eerder maanden dan weken duren.

EDIT:
    @Sunkeeper: Bron? Hier staat namelijk het tegenovergestelde… http://www.onemorething.nl/2011/07/full-screen-versions-en-auto-save-pas-over-enkele-maanden-in-office-for-mac-2011/

Bijdrager
    Harryman

Het knopje linksonder werkt inderdaad, maar dan gaat Word wel meteen over op een andere weergave (afdrukweergave) en daar werk ik als redacteur liever niet in. Gek toch weer dat Microsoft niet fluks inspeelt op zo’n nieuw leuk foefje in Lion. Het kan zoveel prettiger … Nu ja, afwachten maar.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    Harryman op 27 oktober 2011

Gek toch weer dat Microsoft niet fluks inspeelt op zo\’n nieuw leuk foefje in Lion.

En daar kijk je vanop? Of dacht je soms dat Mac-programma’s de prioriteit zijn bij Microsoft?:)

Bijdrager
    Harryman

Nee, een verrassing is dat inderdaad niet!;-)

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Aan de andere kant las ik vandaag toevallig wel dit:

Although Redmond-based Microsoft Corp. (NASDAQ: MSFT) has been a fierce rival of Apple for many years, nearly a quarter of the copies of Microsoft Office are sold to Mac users. Microsoft has a team of 200 employees tasked with developing software for Mac computers.

Ik heb alleen geen idee waar ze die cijfers vandaan halen.

Bijdrager
    Harryman

Zie nu dat fullscreen nu ook op de Lion-manier mogelijk is in Word. Blijkbaar aangepast bij een van de laatste updates.:grin:

Bijdrager
    YoupLotgerink

Sorry voor de kick maar ik zit ook met een probleem.

Als ik Word 2011 open op mijn Mac heb ik niet het icoontje rechtsbovenin om het programma fullscreen te gaan gebruiken. Safari, Mail, Notities en alle andere kunnnen wel fullscreen.

/uploads/community/7ff521109a7e4b77c11ce5fcd103e3af4bf69c47_0.png

In de bijlage staat een screenshot van het icoontje.

Bedankt voor de hulp.

Bijdrager
    YoupLotgerink

[IMG]http://i49.tinypic.com/fc2onr.png[/IMG]

Bijdrager
    YoupLotgerink

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.