13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    bzami

full screen in firefox

Lieve mensen,
    kunnen jullie mij vertellen hoe ik in firefox in de “full screen” mode kan komen.
    alvast bedankt!

groeten

Bijdrager
    iJoost

Zit gewoon in het menu onder View?

Bijdrager
    Mono1

Firefox pagina naar linker bovenhoek slepen. Rechts onder van de pagina met het “hoekje” naar uiterst rechts onder slepen. Staat dan dus full screen. Nu kan je met het groene bolletje (links boven) heen en weer klikken tussen de vorige instelling en “full screen”.

Inactief
    Anoniem

Venster -> Zoom

Bijdrager
    Geminis

…This extension does not work on Mac. :x

Bijdrager
    1984

https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/4650 Deze werkt bij mij gewoon op een Intel Mac:o

Bijdrager
    Geminis

Hmm, die zin staat er echt op die pagina. En ik had verwacht dat het echt full-screen zou zijn, ik blijf een titelpagina zien en de dock…

Bijdrager
    1984

Voor echt full-screen is Opera de beste keuze http://www.opera.com/products/desktop/?platform=mac

Bijdrager
    sypie

De dock blijft altijd zichtbaar tenzij je daar weer een applicatie voor gaat installeren.

Wat je ook kunt doen om al je knoppen weg te krijgenL de rechter bovenhoek heeft een figuurtje die lijkt op een platgedrukt rondje, klik daarop en je bovenste balk wordt al een stuk kleiner.

Bijdrager
    1984
    ”sypie”

De dock blijft altijd zichtbaar tenzij je daar weer een applicatie voor gaat installeren.

Alt Command+D en weg is je dock,

Bij Opera is zowel je dock als menubalk weg in full-screen optie.
    persoonlijk ben ik geen fan van beeldvullende browsers.

Bijdrager
    sypie

Excuus, in de war met de taakbalk. Beetje dom van mij:D

Bijdrager
    dyn
    ”iJoost”

Zit gewoon in het menu onder View?

Als je het over de Windows en Linux versie hebt wel ja maar de fullscreen functie is niet aanwezig op de Mac versie. Gezien de filosofie van de Mac voor wat betreft het drag ’n drop e.d. is het ook vrij logisch dat die optie er niet in zit.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.