3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Daan

FTP Upload

Ik wou graag een bestand uploaden via FTP, toen las ik over s7ftprequest. Ik wil dit met iPhone SDK doen (iOS 5). Maar ik kan dit bestand niet van google code downloaden. Jammer! is er een alternatief of is er een andere download link.

Alvast bedankt

Bijdrager
    Daan

Na lang zoeken heb ik een link gevonden, maar nu werkt het niet Code:

<br />
    NSString* docFolder = [NSSearchPathForDirectoriesInDomains( NSCachesDirectory, NSUserDomainMask, YES) objectAtIndex:0];<br />
                            NSString * path = [docFolder stringByAppendingPathComponent:<br />
                                               [NSString stringWithFormat:@"arr2upload.plist"]];<br />
                            BOOL wrtied = [array writeToFile:path atomically:YES];<br />
                            if (wrtied == YES){<br />
                                if ([[NSFileManager defaultManager] fileExistsAtPath:path]){<br />
                                    S7FTPRequest *ftp = [[S7FTPRequest alloc] initWithURL:[NSURL URLWithString:@"ftp://ftp.strato.com"] toUploadFile:path];</p>
    <p>                                ftp.username = @"ftp";<br />
                                    ftp.password = @"ww";<br />
                                    ftp.delegate = self;<br />
                                    ftp.filePath = @"/SecretFiles/CodeList.plist";<br />
                                    ftp.didFinishSelector = @selector(uploadFinished:);<br />
                                    ftp.didFailSelector = @selector(uploadFailed:);<br />
                                    ftp.willStartSelector = @selector(uploadWillStart:);<br />
                                    ftp.didChangeStatusSelector = @selector(requestStatusChanged:);<br />
                                    ftp.bytesWrittenSelector = @selector(uploadBytesWritten:);</p>
    <p>                                [ftp startRequest];<br />
                                }else {<br />
                                    NSLog(@"File not existed");<br />
                                }</p>
    <p>                        }else {<br />
                                NSLog(@"Not Writed!");<br />
                            }<br />

Error:

<br />
    Upload failed: The operation couldn’t be completed. (Cocoa error 260.)<br />

Inactief
    Anoniem

Helaas lastig te lezen hier op het forum. :innocent:

Wat ik zou doen is regel voor regel door de code heen stappen met de debugger, en dan kijken waar het fout gaat. Zoeken op de foutmelding is trouwens ook aan te raden, ik krijg bijvoorbeeld dit: http://stackoverflow.com/questions/4869856/cocoa-error-260

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.