2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    shushishu

FTP timeout probleem

Ik zit met een probleem, hopelijk weet iemand een oplossing. Ik probeer WordPress bestand via ftp naar mijn webserver te uploaden, degene die bekend is met WordPress weet dat het bestaat uit vele php bestanden. Het probleem is dat ik steeds timeout krijgt halvewege de upload. Ik gebruik een van de betere ftp software Fetch en Transmit, dus het zal niet aan de software liggen. Wel denk ik dat het aan mijn verbinding ligt, helaas kan ik daar niets aan veranderen.

Ik weet dat er voor Windows een ftp progie bestaat die gezipte file kan uploaden, Zipdeploy heet het volgens mij. Helaas is die progie niet voor Mac beschikbaar, weet iemand hier vergelijkbare ftp prog waarmee ik gezipte bestanden kan uploaden, en zelf uitpakt op de server.

Ander oplossing zijn ook welkom, thanz!

Bijdrager
    iJoost

Wat een ellende. Ik denk dat je de bestanden in kleinere porties (per tien of zo) moet uploaden. Dan weet je op elk moment precies wat er al goed op staat en wat nog even weer een keer over zal moeten. Maar eerlijk gezegd, als het de veerbinding is (of de server) dan zou ik daar vroeg of laat toch maar eens iets aan (laten) doen. Want op zo’n manier kun je nauwelijks prettig werken.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.