12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeroen_123

FTP programma maken

Hallo….

Wij hebben een internet applicate voor een paar vrienden gemaakt waarmee zij muziek de wereld rondsturen (ze hebben een muziekstudio)

Bij deze internet applictie is er ook een upload manager waarmee men grotere bestanden kan uploaden dan de server via internet toelaat.

Deze upload manager werkt op een FTP verbinding (die de gebruiker niet kan zien (veiligheid)
    Ze kunnen files en/of folders uploaden

Opzich een vrij simpel programma, maar helaas werken wij alleen maar met windhoos en hebben geen mac ervaring….:|

Wij zoeken dus iemand die deze applicatie voor ons kan maken (tegen een afgesproken bedrag, want alleen de zon gaat voor niets op toch)

Als je denkt dat je ons kan helpen stuur ik je graag meer info en het voorbeeld van wat we nu hebben

Grt
    Jeroen

Bijdrager
    Brainiac

Al aan podcasten gedacht?:)

Bijdrager
    sypie

Allereerst hoort dit niet in een onderdeel thuis waar grotendeels “niet apple relevante informatie” wordt neergezet. Daarom verhuis ik deze naar overige software en maak ik deze oproep sticky voor 2 weken.

Bijdrager
    aerosoul

Correct me if i’m wrong maar ehmm….

Jullie hebben dus de applicatie al die werkt in een browser. Zo ja, werkt dit ook in firefox? Zo ja, dan doet ie dat ook vast wel op firefox op een mac.. en dan waarschijnlijk ook wel in safari. Dat lijkt me dan enkel een kwestie van testen?

Bijdrager
    iJoost

Laat me raden… Ze gebruiken client side ActiveX om daarmee onderwater wat rechtstreeks FTP-werk te doen.:-(

Bijdrager
    DarkRaverNL

Waarom niet met een gewoon FTP programma dit doen ?

Bijdrager
    iJoost

Mijn idee.;-)

Bijdrager
    erwinh

herschrijven in Java kan natuurlijk ook.

Bijdrager
    iJoost

Alles kan… Maar dat* leer je wel af in de IT.

Overigens, jij bent blijkbaar kandidaat? Grijns…;-)

* Niet dat het een slecht voorstel was, Java. Maar de nul-optie lijkt me in dat geval nog beter.

Bijdrager
    ivan92
    ”DarkRaverNL”

Waarom niet met een gewoon FTP programma dit doen ?

Dan zijn de nu afgeschermde ftp wachtwoorden niet afgeschermt:wink:

Moderator
    Poezenbeest
    ”sypie”

Allereerst hoort dit niet in een onderdeel thuis waar grotendeels “niet apple relevante informatie” wordt neergezet. Daarom verhuis ik deze naar overige software en maak ik deze oproep sticky voor 2 weken.

Dat zijn twee lange weken;)

[on-topic]
    Kan me niet voorstellen dat zoiets niet bestaat

Bijdrager
    sypie

Ja inderdaad, de 2 weken zijn allang voorbij, ik ga zo op de knop drukken.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.