8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    a.vandenoever

FTP

Goedemorgen,
    Ik heb via Yummy FTP, mijn nieuwe ftp-programmaatje wat ik net gedownload heb, een pagina aangepast van een website. Alleen zie ik in de Browser niet dat hij veranderd is.
    Ik kan zien dat het op de server is aangepast en dat de juiste plaatjes in de juiste mappen zitten. Alles lijkt dus in orde maar ik zie nog steeds de oude pagina.
    Ik heb ook de oude cache bestanden in mijn computer verwijderd.
    Als ik de pagina weer naar mijn computer sleep blijkt dat wel de juiste veranderingen in deze pagina staan. Ik zie het alleen niet.
    Wat kan er aan de hand zijn?

AvdO

Bijdrager
    Martijn Snels

Dat je Cache toch blijft hangen… Welke browser gebruik je…?

Bijdrager
    a.vandenoever

Wat kan ik daar aan doen?
    Ik heb hier 2 computers en op beide gebeurt hetzelfde.

Bijdrager
    a.vandenoever

Ik heb Safari en Firefox geprobeerd.

Bijdrager
    sysop

Ook de provider zit hier voor een deel tussen, tenminste… die mogelijkheid bestaat (proxy-server)… Denk dat ’t gewoon een kwestie van geduld is:wink:
    …Anders even iemand vragen die op een ander netwerk zit, bij een andere provider.

Bijdrager
    a.vandenoever
    ”sysop”

Ook de provider zit hier voor een deel tussen, tenminste… die mogelijkheid bestaat (proxy-server)… Denk dat ’t gewoon een kwestie van geduld is:wink:
    …Anders even iemand vragen die op een ander netwerk zit, bij een andere provider.

Ok, dank je.
    Wel lastig want dan kan ik niet gelijk controleren of het er goed opstaat.

Bijdrager
    iJoost

Shift-refresh slaat, als het goed is, de browser cache eenmalig over. Je kunt die browser-cache ook met de hand legen.
    Het gebruik van een eventuele proxy kun je meestal gewoon uitschakelen.
    En en je kunt in je pagina’s en ook in je webserver aangeven dat ze meteen verlopen moeten zijn.

Wat het probleem precies is valt op basis van dit verhaal niet te zeggen.

Bijdrager
    a.vandenoever

Nou, ik ben eruit. De website was verplaatst en ik zat te werken in een versie die dus niet meer zichtbaar was.
    Hadden ze me niet verteld. :x

Alles werkt nu weer prima en ik ben erg tevreden met m’n nieuwe FTP-programma Yummi.

AvdO

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.