3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Dopedealer

FruityLoops achtige programma’s

weet iemand of er een drumloopmakende achtige programma bestaat voor op de mac…….op de pc heb je fruityloop s maar op de mac????????

bvd
    osx10.3 beta ibook 500 10gig ipod3 20gig what do u want more

Moderator
    Lucas Raggers

Apple heeft Soundtrack, maar dat kost wel 355 euro. ten tijde van systeem 6 of 7 had ik MacDrum. Datt was nog eens een programma!

Bijdrager
    Ruben

Ik heb ook een tijdje naar een dergelijk programma gezocht en de hoop maar opgegeven. Wat er momenteel op de markt is voor OS X op dit gebied (buiten SoundTrack dan) is ronduit DROEVIG!

Momenteel maak ik gewoon loopjes in Cubase SX dankzij een setje CD’s van Data Becker met 16.000 Sound Clips wat ik in mijn PC tijd ooit eens voor een paar tientjes heb aangeschaft.

Werkt eigenlijk net zo makkelijk dankzij de “Sound Pool” en als ik er ECHT niet uit kan komen knoop ik mijn 01R/W wel even aan de Mac.:-P

Wat wil je precies doen met je drumloopjes dan? Waarschijnlijk zijn er wel betere alternatieven om leuke drummetjes uit je Mac te persen, zoals bijvoorbeeld Reason van Propellorhead. Misschien wel een beetje overkill als je alleen maar drummetjes wilt raggen, maar het doet het wel.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.