13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    macsiem

Frostwire onduidelijk

Ondanks dat ik al op forum gezocht heb kom ik er niet goed uit
    Vandaag Frostwire gedownload en geinstalleerd. Het lukt me een muziekwerk te downloaden, maar het afspelen niet. Zo werkt de Frostwire-muziekspeler niet en ook na exporteren van de mp3 file naar bureaublad gebeurt er niets na 2x klikken. Het komt ook niet in iTunes te staan.
    daarna heb ik ACQlite gebrobeerd, maar ook dat geeft geen resultaat.
    Enlele jaren geleden gebruikte ik Limewire, maar die heb ik niet meer en versie 5 zou ook niet meer werken volgens forumartikelen.
    Wat kan ik nu nog proberen?

Bijdrager
    Pieterr

De iTunes Music Store? ;-)

Bijdrager
    Renzsz
    Bijdrager
    nicksuy1

een beetje knutselen in de preferences.
    Bij mij importeert alles automatisch in iTunes.
    ga daarvoor naar
    pref > iTunes
    vink ‘iTunes-importeren’ aan.

dat zou moeten helpen.
    Al zou dit normaal gezien automatisch moeten aanstaan.
    Handig is het waarschijnlijk wel als je iTunes open laat staan naast Frostwire.

En een mp3 kan je ook importeren in iTunes door het gewoon naar het icoon in het dock te slepen.

Bijdrager
    macsiem
    ”Renzsz”

Google?

Helaas zie ik de laatste tijd nogal minachtende reacties op een vraag. Wat heb ik nu aan een antwoord: “Google” of “De iTunes Music Store?”. Wanneer jullie een vraag nogal “dom” vinden kan je beter niet reageren. Het laten merken , dat je kennelijk wel het knapste ventje van de klas bent en te goed voor een serieus antwoord zegt iets over een vervelend karaktertrekje. Dat kan je beter niet openbaar maken.

Bijdrager
    jobz

..ik moet bekennen dat je vraag/probleem niet echt duidelijk is voor mij. Gaat het om het downloaden (foei!) of het afspelen van de muziek.

Als je de muziek wilt afspelen op je mac zou ik iTunes proberen. Overigens heb je misschien wel verkeerde bestanden gedownload via FrostWire, dat is de flipside van filesharen met puberende Taiwanesen;-) .

Voor meer info over Frostwire KLIK.

Succes MacSiem.
    :wink:

Moderator
    Night

Mij wel, ik heb de laatste tijd vaker gemerkt dat dat MP3 downloads van Limewire/Frostwire niet “echte” MP3’s zijn, en derhalve niet automatisch in iTunes worden ge├»mporteerd. Je kan eens kijken of je je gedownloade MP3 met bv. Audion kan omzetten naar een goed gecodeerde MP3, maar vaak werkt dat zelfs niet. Dan moet je gewoon een andere versie van het nummer downloaden. Trial & error.

Bijdrager
    Pieterr
    ”macsiem”

Helaas zie ik de laatste tijd nogal minachtende reacties op een vraag. Wat heb ik nu aan een antwoord: “De iTunes Music Store?”

Ondanks de smiley (waar is je gevoel voor humor) was dit antwoord toch wel degelijk enigszins serieus bedoeld. Er staat namelijk ontzettend veel junk in die Limewire en Frostwire netwerken. Als je geen zin/tijd/kennis hebt om daar bruikbare muziek uit te vissen, is de iTunes Music Store een veel makkelijkere/snellere oplossing.

Bijdrager
    macsiem
    ”Pieterr”
    ”macsiem”

Helaas zie ik de laatste tijd nogal minachtende reacties op een vraag. Wat heb ik nu aan een antwoord: “De iTunes Music Store?”

Ondanks de smiley (waar is je gevoel voor humor) was dit antwoord toch wel degelijk enigszins serieus bedoeld. Er staat namelijk ontzettend veel junk in die Limewire en Frostwire netwerken. Als je geen zin/tijd/kennis hebt om daar bruikbare muziek uit te vissen, is de iTunes Music Store een veel makkelijkere/snellere oplossing.

Zo had het antwoord dus ook direct gekund, dit geeft tenminste informatie. Mijn nederige dank! (humor!)

Bijdrager
    nicksuy1
    ”Night”

Mij wel, ik heb de laatste tijd vaker gemerkt dat dat MP3 downloads van Limewire/Frostwire niet “echte” MP3’s zijn, en derhalve niet automatisch in iTunes worden ge├»mporteerd. Je kan eens kijken of je je gedownloade MP3 met bv. Audion kan omzetten naar een goed gecodeerde MP3, maar vaak werkt dat zelfs niet. Dan moet je gewoon een andere versie van het nummer downloaden. Trial & error.

Als je zo’n mp3’s tegenkomt dan kan je deze makkelijk herkennen omdat de kolom bitrate niet is ingevuld.

Bijdrager
    Renzsz
    ”macsiem”
    ”Renzsz”

Google?

Helaas zie ik de laatste tijd nogal minachtende reacties op een vraag. Wat heb ik nu aan een antwoord: “Google” of “De iTunes Music Store?”. Wanneer jullie een vraag nogal “dom” vinden kan je beter niet reageren. Het laten merken , dat je kennelijk wel het knapste ventje van de klas bent en te goed voor een serieus antwoord zegt iets over een vervelend karaktertrekje. Dat kan je beter niet openbaar maken.

Je bent zelf anders ook wel aardig minachtend om mij zo te beschouwen, als je gewoon op mijn link had geklikt zou je misschien snappen wat ik bedoelde!

Bijdrager
    KarelWillem

Dat Frostwire is nog net zo’n troep-programma als Limewire.

Ik heb er net even naar gekeken, maar de zoekresultaten zijn best belachelijk.

We houden het maar lekker bij XTorrent.

Bijdrager
    Geedee

Die ‘lege’ mp-3’s kan je ook als volgt herkennen. Als je met de aanwijzer over de files gaat (in het Frostwire venster) dan krijg je een geel kadertje met daarin alle gegevens over het te downloaden muziekje, zoals: titel, soort mp, tracknr. enz…). Als er geen geel kadertje met die gegevens verschijnt, is het bestand leeg en kan je het beter niet downloaden.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.