11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    6939j4

FrontRow: werken je filmtrailers?

Ik heb een iMac G5 iSight en dus ook een officiële Front Row. Sinds een maandje werkt de filmtrailerpagina gewoon niet meer. Dat vind ik erg jammer. Ik heb Apple via de chat gesproken, en ze zeiden dat ze eraan werkten.

Dus: een poll :

Werken je filmtrailers?

NB: Ik maak onderscheid tussen de officiële bijgeleverde FrontRow en een illegale gehackte FrontRow.

[size=7:c5b5bd425a]Ik heb de andere FrontRow-trouble-topics gezien[/size:c5b5bd425a]

Bijdrager
    DK master

Ik heb ook de officiele Frontrow op mn iMac G5 iSight en hier werkt het ook niet:(

Moderator
    unSOUND

Ja, hier zaten we net op te wachten…. NOG een topic over FrontRow…

Bijdrager
    SeaTrue

heb officiële versie (met iMac g5 iSight…) en hier werkt het perfect. Hij geeft af en toe een melding dat de server niet reageert maar speelt verder de filmpjes gewoon af.

Bijdrager
    appletjesfris

Anders kun je nog altijd mediaCentral downloaden daar werken de trailers altijd.

http://www.equinux.com/us/products/mediacentral/index.html

Bijdrager
    6939j4
    ”unSOUND”

[size=9:912f138c2d]Sorry;) Er was er nog geen een met poll [/size:912f138c2d]:?

Bijdrager
    JanWillem

Ik vind het een heel goed idee, pech dat het nog een topic is, maar het is ook een probleem waar ik me aan irriteer en als je dan naar de al geopende topics kijkt blijft het maar een beetje hangen. Zo’n poll zegt iets.

Bijdrager
    6939j4

Als er meer dan 100 mensen stemmen is het pas in de verste verte representatief te noemen. Maar ik was toch wel benieuwd. Hoe zou het kunnen dat ik sinds een maand gewoon GEEN toegang meer heb, terwijl er ook mensen zijn die dat wel hebben? Hebben die mensen gewoon heel erg veel geluk:p ?

Bijdrager
    wjgmspeedy
    ”hietahh”
    ”unSOUND”

[size=9:89bc0c3b37]Sorry;) Er was er nog geen een met poll [/size:89bc0c3b37]:?

Omdat er in het bestaande topic nog geen poll stond, moet er dus een nieuw topic geopend worden? Wat voegt dit toe? Je krijgt echt geen representatieve steekproef. We weten dat de trailers het bij de meeste mensen niet doen, en bij sommigen wel, en dat dit bij Apple bekend is.
    Dat doet me eraan denken dat in Schatten van katten ook geen poll staat. Dat rechtvaardigt dus een nieuw topic met daarin de vraag of je al dan niet een kater hebt. :wink:

Moderator
    unSOUND
    ”hietahh”

[size=9:70f5a854e3]Er was er nog geen een met poll [/size:70f5a854e3]

Zo weet ik nog wel een topic of 10.000 zonder poll… zullen we die dan ook maar even overnieuw gaan aanmaken, maar dan met een poll ?

:|

Dit topic gaat echt nergens over, en ik garandeer je dat we binnen 2 pagina’s ook hier gewoon lopen te discussieren over hoe e het aan de gang moet krijgen, NET als in de 4 andere topics… en op dat moment gaat deze dus op slot…

Bijdrager
    MacBeer
    ”hietahh”
    ”unSOUND”

[size=9:3d3582e10e]Sorry;) Er was er nog geen een met poll [/size:3d3582e10e]:?

Dus die poll is de toegevoegde waarde van dit topic???
    Nee… er zijn echt al een paar topics over Frontrow en het niet werken van de trailers. Dit is echt een beetje onzin heitahh.
    Dit topic daar plant ik bij deze een slotje op.

edit:
    Jør gaf me deze link maar je had ‘m waarschijnlijk zelf al gevonden.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.