11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    DMT

Frontrow: Muziek stopt?!

Mensen…

Stel:
    Je hebt iTunes aan en pakt je mooie mini afstandsbediening van je Mac, je drukt op menu om Frontrow te starten… Stopt ineens je muziek. Bij terugkeren van Frontrow naar m’n desktop heb ik hetzelfde probleem!
    Was het niet zo in oudere versies (heb al een tijd geen Frontrow gebruikt dus weet niet welke) dat je muziek gewoon doorspeelde…. ?

Ik heb al even in instellingen zitten neuzen, maar kan geen mogelijkheden vinden. Doe ik iets fout of heb ik dit ooit gedroomd?

Groet en alvast bedankt!

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

De laatste versie van Frontrow heeft geen airtunes. Ik snap ook niet waarom ze dat ondertussen nog niet hebben geïntegreerd in de nieuwe versie.

Bijdrager
    fuen

Vind het inderdaad ook maar raar. Weet niet hoe dat ‘vroeger’ in Tiger zat, maar ik meen me ook iets van doorspelen te herinneren. Zou zeer fijn zijn als dat toch kan.

Bijdrager
    DMT

Hmmm, ik ben dus niet gek! :D

Was inderdaad in Tiger zo geregeld dat dit ten alle tijden doorliep… Ik heb namelijk vaak dat ik mijn Frontrow even onderbreek voor een mailtje te sturen oid… Te irritant dat dan de muziek weer stopt…

Iemand een oplossing? :P

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

ik heb ooit eens airfoil geprobeerd maar dat alles vastlopen (volledig herstarten met de powerbutton). Geen aanrader dus.

Bijdrager
    MouseMighty

Kan het niet zijn omdat FrontRow en iTunes ook apart bediend kunnen worden? Ik bedoel staat iTunes aan en “start” je dan FrontRow of start je de muziek (iTunes) vanuit FrontRow en stopt het dan als je het menu naar voren haalt? Of maakt dat allemaal niet uit?

Bijdrager
    The JM

Sinds Leopard is Front Row een aparte applicatie (die je ook in je app-map kunt vinden), wat eerst in Tiger nog niet zo was. Omdat het een alleenstaande applicatie is beheert en speelt hij de muziek zelfstandig af, daarom wordt iTunes stop gezet.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

En waarom kan frontrow dan niet via mijn airtunes streamen? Is daar een reden voor?

Bijdrager
    maclover111
    ”The

Sinds Leopard is Front Row een aparte applicatie (die je ook in je app-map kunt vinden), wat eerst in Tiger nog niet zo was. Omdat het een alleenstaande applicatie is beheert en speelt hij de muziek zelfstandig af, daarom wordt iTunes stop gezet.

Ja dat klopt.
    Maar ik heb het probleem ook.
    had van mijn veel liever in mijn systeem mogen blijven zitten.
    ik start het toch nooit via programma’s -> Frontrow.
    Jammer Apple.
    :cry: :cry:

Bijdrager
    DMT

Idd Frontrow staat er nu als losse app….
    Wat een niet-zo-leuke-oplossing:(

Zit er een aparte Frontrow in iTunes gebouwd? Zodat ik de standalone app kan verwijderen en van een misschien minder geavanceerde versie gebruik kan maken?

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Nee. Meld je probleem eens bij Apple? http://www.apple.com/support/feedback/

Ik heb het al gedaan.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.