-
Q:
Frontrow: Muziek stopt?!
Mensen…
Stel:
Je hebt iTunes aan en pakt je mooie mini afstandsbediening van je Mac, je drukt op menu om Frontrow te starten… Stopt ineens je muziek. Bij terugkeren van Frontrow naar m’n desktop heb ik hetzelfde probleem!
Was het niet zo in oudere versies (heb al een tijd geen Frontrow gebruikt dus weet niet welke) dat je muziek gewoon doorspeelde…. ?Ik heb al even in instellingen zitten neuzen, maar kan geen mogelijkheden vinden. Doe ik iets fout of heb ik dit ooit gedroomd?
Groet en alvast bedankt!
Kan het niet zijn omdat FrontRow en iTunes ook apart bediend kunnen worden? Ik bedoel staat iTunes aan en “start” je dan FrontRow of start je de muziek (iTunes) vanuit FrontRow en stopt het dan als je het menu naar voren haalt? Of maakt dat allemaal niet uit?
InactiefAnoniem30 september 2008 om 19:41”TheSinds Leopard is Front Row een aparte applicatie (die je ook in je app-map kunt vinden), wat eerst in Tiger nog niet zo was. Omdat het een alleenstaande applicatie is beheert en speelt hij de muziek zelfstandig af, daarom wordt iTunes stop gezet.
Ja dat klopt.
Maar ik heb het probleem ook.
had van mijn veel liever in mijn systeem mogen blijven zitten.
ik start het toch nooit via programma’s -> Frontrow.
Jammer Apple.
Nee. Meld je probleem eens bij Apple? http://www.apple.com/support/feedback/
Ik heb het al gedaan.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.