5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Nielso

Frontrow: DVD afspelen wel of niet importeren in itunes

Ik was een beetje aan het spelen met Frontrow. Ik heb een dvd (Madagascar) doormiddel van HandBrake omgezet naar Apple TV instellingen omgezet om te importeren in iTunes. De film geimporteerd in iTunes en frontrow aangezet. Tot mijn verbazig zag ik 2 x maal de film staan 1x de versie in iTunes en 1 maal de film met de Audio_TS en Video_TS folders in de Map “Films” .

Nu ga ik ervan uit dat de Frontrow op mijn mac het zelfde zou moeten zijn als op een Apple TV.

Dit zou betekenen dat ik een film helemaal niet hoef te encoderen met bijvoorbeeld handbrake, maar dat ik alleen de map met de Audio_TS en Video_TS hoef te plaatsen in mijn “Films” folder. Geldt dit dus ook voor de Apple TV?

Klopt het tevens ook dat ik geen ondertiteling kan instellen als er geen menu in de film zit? Het lukte menamelijk wel als ik de film afspeel via DVD-speler.

Gr.
    Nielso

Bijdrager
    hahaha… wat slecht

frontrow is in staat een fisieke DVD of een DVD iso file te lezen en te tonen.
    De tweede madagaskar die je in frontrow ziet zal dus je DVD zelf zijn.

Voor de Apple TV zal je de ge handbreakte versie nodig hebben.
    Voor op je mac zelf kan je natuurlijk beter de DVD gebruiken.

betere geluid en beeldweergave plus de voordelen van meerdere audio sporen en ondertitels die je nog is een keer aan of uit kan zetten… of in een andere taal.

Bijdrager
    Nielso
    ”kasuja”

Voor de Apple TV zal je de ge handbreakte versie nodig hebben.
    Voor op je mac zelf kan je natuurlijk beter de DVD gebruiken.

Dus Apple TV synct niet mijn “films” folder en laat deze dus niet zien, dat wat frontrow op mijn mac dus wel doet?

”kasuja”

betere geluid en beeldweergave plus de voordelen van meerdere audio sporen en ondertitels die je nog is een keer aan of uit kan zetten… of in een andere taal

Ik neem aan dat je hiermee DVD-speler bedoeld? want ik kan nu niet ondertitels aan / uitzetten op mijn mac als ik via fromtrow kijk.

nielso

Bijdrager
    hahaha… wat slecht

met frontrow kan je en de DVD benaderen en de DVD ISO

alle films in je film map kan je met front row afspelen mits je de juiste plugins hebt.
    met je Apple tv kan je alleen films afspelen die itunes ook kan afspelen.

Frontrow heeft dus meer mogelijkheden

Bijdrager
    Nielso

De bediening van de Apple TV is dus een soort van Frontrow, maar niet helemaal?

nielso

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.