6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    iMaurits

Frontpage onemorething veroorzaakt crash browser?

Ok dit is echt heel apart. Sinds vandaag crashed firefox standaard als ik het open. Hierbij komt ook nog eens dat ik onemorething als startpagina heb ingesteld. Ik dacht eerst dat mijn profiel van firefox corrupt was. Dit blijkt niet zo te zijn denk ik.
    Safari werkt wel gewoon met andere pagina’s. Nu komt het rare, ik opende dus net de frontpage in safari en daar krijg ik meteen een crash. Dit gebeurt me alleen met de frontpage en bijvoorbeeld niet als ik een link ingeef naar bijvoorbeeld een artikel. Ik noem maar een voorbeeld: http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=3903 Zodra ik naar de frontpage ga krijg ik meteen weer een instant crash.

Help me aub. want ik wordt hier lichtelijk gestoord van.
    Maurits

Bijdrager
    themacs

Ik had het vandaag ook op men werk – waar ik Windows moet gebruiken – met Internet Explorer. Hoofdpagina van OMT liet hij zien, maar als ik op een onderwerp klikte sloot IE zich direct af.

Bijdrager
    Bor

Misschien door de Flash content?

Bijdrager
    iMaurits

Hier even een korte update van mijn kant:
    Ik heb sterk het gevoel dat het iets met javascript is. Aangezien Azureus nu ook voor vastlopers zorgt. Dit programma is helemaal java based. Ik zoek het nog even verder uit. Alle andere oplossingen zijn natuurlijk welkom!

[edit]
    Nu nog ergere problemen, mijn imac wil nu niet meer opstarten. Hij gaat tot het blauwe opstart scherm maar er komt geen dock of iconen helemaal niks. Het enige wat ik zie is af en toe een kleine flickering in het blauwe beeld. IK BEN TEN EINDE RAAD! :x

Moderator
    Night

Dit bericht is getypt vanuit windows XP met Explorer 7.0.x. Geen fouten te bespeuren (behalve de normale). Geen crashes ook. Ook Firefox levert geen problemen op hiero.

Meer mensen die er WEL last van hebben?

@iMaurits:
    Herstart eens een keer met [command][option]-P-R ingedrukt en laat ‘m 3x ‘boing’ zeggen voordat je de toetscombinatie loslaat.
    Start ie nu wel gewoon op?

Bijdrager
    iMaurits

Ok probleem opgelost! Heb een volledige clean install gedaan met m.b.v. timemachine zo me instellingen, mail docs etc terug gezet. Toch bedankt voor jullie reacties.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.