16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Thijs van Tol

Front Row ziet bibliotheek niet

Nadat ik iTunes een andere bibliotheek heb laten kiezen omdat ik die heb overgenomen van een andere computer was het mijn bedoeling dat Front Row dat ook zou doen.
    Maar die ziet een lege bibliotheek en niet de huidige bibliotheek van iTunes.
    Hoe kan ik Front Row de goede bibliotheek laten inlezen?

(Ik heb alle updates en ook al vaker herstart)

Bijdrager
    Yaris

Twee tips:

[*:5953e72e92]I found that deleting ~/Library/Preferences/com.apple.frontrow.plist and letting Front Row regenerate it seems to do the trick.
      [*:5953e72e92]Got it to work by moving my ITunes folder to my Desktop, restarted ITunes and let it create a new library file/folder structure. Copied songs back in, now it works!! Long winded but successful.[/list:u:5953e72e92]

Bijdrager
      Thijs van Tol

Dank voor je snelle antwoord:

1) Die .plist is nergens in mijn systeem te vinden, dus dan houdt het op
      2) Ga ik uit proberen, zal veel werk zijn dus ik laat straks weten of het gewerkt heeft.

Bijdrager
      MacToob

die plist wordt ook niet gevonden door spotlight, als je hem met de hand opzoekt vind je m wel denk ik

Bijdrager
      1984

Bevind die map iTunes zich in de map muziek:|

Moderator
      unSOUND

Dat maakt niet uit. Als iTunes maar weet waar de map staat, dan is het genoeg.

Bijdrager
      1984

En Hoe weet iTunes dat:o

Moderator
      unSOUND

Dat weet iTunes al, aangezien hij de bibliotheek al geselecteerd heeft in iTunes.

Bijdrager
      1984

Maar is de vraag van de TS hiermee verholpen:?

Moderator
      unSOUND

Nee, omdat de vraag van de TS is gebaseerd op een storing, en niet op het niet weten van iets… Wat hij heeft gedaan hoort immers gewoon te werken. Normaal gesproken neemt FrontRow de iTunes bibliotheek gewoon over, waar deze ook staat.

Enige wat er kan zijn gebeurt is dat hij iTunes niet op de juiste manier heeft laten switchen van bibliotheek…

Bijdrager
      Thijs van Tol

Ik heb de Bibliotheek van iTunes laten switchen door ‘alt’ ingedrukt te houden voordat iTunes opstart.
      Zo hoort dat toch?

Overigens het terug in kopiĆ«ren naar een nieuwe Library zoals Yaris aangaf zorgt er wel voor dat ik alle afbeeldingen van mijn video’s kwijt ben en de informatie die ik daar bij had gehouden, dus dat lost nog niets op. De muziek neemt wel alle informatie en afbeeldingen mee.

Maar nog steeds vreemd waarom FrontRow niet werkte.

Bijdrager
      Thijs van Tol

Daarnaast wekt FrontRow nog steeds niet, ook niet met een nieuwe bibliotheek volgens de tweede oplossing van Yaris.
      Wat te doen?

Bijdrager
      1984

Bevind die andere bibliotheek zich op een andere (externe) schijf….. ?:|

Moderator
      unSOUND

Wat zou dat uitmaken dan ?

Bijdrager
      1984

Misschien met een alias dat FrontRow hem dan wel vind.

Moderator
      unSOUND

Zonder alias werkt dat ook. ( Heb het hier zo opgezet namelijk )

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.