-
Q:
Front Row ziet bibliotheek niet
Nadat ik iTunes een andere bibliotheek heb laten kiezen omdat ik die heb overgenomen van een andere computer was het mijn bedoeling dat Front Row dat ook zou doen.
Maar die ziet een lege bibliotheek en niet de huidige bibliotheek van iTunes.
Hoe kan ik Front Row de goede bibliotheek laten inlezen?(Ik heb alle updates en ook al vaker herstart)
Twee tips:
[*:5953e72e92]I found that deleting ~/Library/Preferences/com.apple.frontrow.plist and letting Front Row regenerate it seems to do the trick.
[*:5953e72e92]Got it to work by moving my ITunes folder to my Desktop, restarted ITunes and let it create a new library file/folder structure. Copied songs back in, now it works!! Long winded but successful.[/list:u:5953e72e92]Nee, omdat de vraag van de TS is gebaseerd op een storing, en niet op het niet weten van iets… Wat hij heeft gedaan hoort immers gewoon te werken. Normaal gesproken neemt FrontRow de iTunes bibliotheek gewoon over, waar deze ook staat.
Enige wat er kan zijn gebeurt is dat hij iTunes niet op de juiste manier heeft laten switchen van bibliotheek…
Ik heb de Bibliotheek van iTunes laten switchen door ‘alt’ ingedrukt te houden voordat iTunes opstart.
Zo hoort dat toch?Overigens het terug in kopiĆ«ren naar een nieuwe Library zoals Yaris aangaf zorgt er wel voor dat ik alle afbeeldingen van mijn video’s kwijt ben en de informatie die ik daar bij had gehouden, dus dat lost nog niets op. De muziek neemt wel alle informatie en afbeeldingen mee.
Maar nog steeds vreemd waarom FrontRow niet werkte.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.